۳
۱۷
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۶۶۹۳۰

حفظ دستاوردهاي مديريتي در پتروپارس ضروريست

هفته گذشته و طی حکمی از سوی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، فرخ علیخانی از مدیرعاملی شرکت پتروپارس به مدیریت تولید شرکت ملی نفت ایران بازگشت.
حفظ دستاوردهاي مديريتي در پتروپارس ضروريست
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،به منظور تداوم روند مطلوب پيشرفت پروژه ها در بزرگترين شركت پيمانكار نفتي يعني پتروپارس، مي بايست مديراني مجرب و متخصص از همين مجموعه ادامه دهنده راه فرخ عليخاني باشند.
هفته گذشته و طی حکمی از سوی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، فرخ علیخانی از مدیرعاملی شرکت پتروپارس به مدیریت تولید شرکت ملی نفت ایران بازگشت.
علیخانی که پیش از آن نيز در سمت معاونت تولید شرکت ملی نفت مشغول به خدمت بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توسط خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در آبان ماه سال 1400برکنار  شد.
اما توانمندی و تخصص وی سبب شد تا با وجود مخالفت های بسیار، از تجارب او در حوزه بالادست نفت بهره برده و مدیریت بزرگترین شرکت پیمانکاری نفت کشور یعنی پتروپارس را به دست او بسپارند.
گفتنی است در زمان تصدی گری وی بر شرکت پتروپارس، پیشرفت پروژه های توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی، توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی، توسعه میدان نفتی فروزان، توسعه میدان گازی بلال و توسعه میدان گازی فرزادB با جدیت هرچه بیشتر پیگیری و به درصدهای بسیار قابل توجهی در پیشرفت پروژه رسیدند.
البته كم نيستند از اين دست مديران شايسته و لايق در بدنه شركت بزرگ پتروپارس كه قادر خواهند بود مديريت مجموعه را به نفع احسن راهبري كنند. همچنين ضروريست تجارب ارزشمندي كه اين مديران در خلال فعاليت هاي مربوط به مگا پروژه هاي نفتي كسب كرده اند، جهت تداوم پيشرفت اهداف جبران ناترازي انرژي كشور به كار گرفته شود.
از اين رو به نظر می رسد به منظور تداوم فعالیت ها در پروژه های در دست اجرای شرکت پتروپارس و ادامه مسیر فرخ علیخانی، مي بايست سکان مدیریتی این شرکت به دست مدیران توانمندی از همین مجموعه عظیم سپرده شود تا خللی در پیشرفت مگا پروژه های نفت و گاز که برای توسعه و اقتصاد کشور حیاتی هستند وارد نشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
............. محض
نفت ما چند میگیری مینویسی
کارکنان پتروپارس
متاسفاته دوران فرخ علیخانی از دوران خوب پتروپارس نبود. مدیری که بیشتر کارشناس بود و به جای مدیریت کلان شرکت ما به جزئیات بعضی از پروژه های خاص (که خود علت خاص بودنشان جای بحث دارد) میپرداخت.
امیدوارم جایگزینی در حد نام پتروپارس منصوب گردد و دوران امثال ایشان پایان بیابد.
کارکنان شرکت پتروپارس
بهترین و شایسته ترین فرد جناب آقای محمد کلیائی می باشند ایشان حدود ۱۷ سال گروه پتروپارس فعالیت نموده اند. و در جایگاه‌های مدیریتی رده بالای این هلدینگ معظم فعالیت داشته‌اند.
مدیریت منابع انسانی شرکت پتروپارس
معاونت شرکت پترو پارس ایران
هیت مدیره شرکت POMC
ریاست هیت مدیره شرکت PRE
مدیریت عامل شرکت PRE (پتروپارس، ریسورسز اینجینیرینگ)
ریاست هیت مدیره هلدینگ پترو فرهنگ
عضو هیت مدیره انرژی سپهر
همچنین جایگاه هایی که حاصل از دانش و تخصص ایشان داشته است.
ایشان در حال حاضر مدیرعامل شرکت منابع مهندسی پتروپارس در گروه پتروپارس را برعهده دارند.

فردی حاذق که با شش مدیرعامل هلدینگ فعالیت داشته و اهل فن در گروه پتروپارس بر دانش و مدیریت ایشان اتفاق نظر دارند.
ایشان فردی پاکدست، لایق، مدیر، دلسوز و آشنا با پیچیدگی ها و‌ مشکلات گروه پترو پارس (منابع انسانی، پروژه های انجام شده و در حال انجام و ...) و همچنین فردی که می‌تواند باعث برون رفت شرکت از شرایط فعلی و حرکت در مسیر رشد و تعالی این سازمان گردد.
ایشان می‌توانند سکان دار این مجموعه بزرگ و رشد و پیشرفت این مجموعه در سال‌های پیش رو باشند.
کارکنان شرکت پتروپارس
این نظر سمی در مورد آقای کاربلد پیشنهادی رو کسی داده که یا با پتروپارس دشمنی داره یا این چند سال حسابی خوش به حالش شده زیر سایه اون مدیر،
آخر فیلم میمیری اخوی، یه مقدار کمتر خودشیرینی کن برای این مدیر کارنابلد😂
به نظرم یا شما میخواستید مزاح کنید و یا لینکه خیلییی زیاد مدیون آقای کلیایی هستید
چون شما تنها فرد زنده موافق با ایشون هستید توی کل گروه پتروپارس
عالی میشه اگه بشه
بنظر بنده هر کس مخافت میکنه به این دلیبله که میدونه اگر ایشون باشن او عزیزان دیگه در شرکت جایی ندارن و بیشتر نگران خودشون هستند تا رشد و توسعه شرکت و کشور.
موافق ایشون هستم.
در چند روز آینده همین مخالفین نفرات اول در صف تبریک هستند، عجب مردمانی هستیم.بخیل و بدخواه
به شعور انسان توهین نکنید
ک…. قطعا فردی فاسد هستش که سالها با لابی و زدو بند خودش رو حفظ کرده
مدیر عامل شرکت ساختگی pre واقعا هنره ؟؟
نفت ما به اسم شما نمیخوره
بنویسید نفت اونا
ع…. توسط نهادهای نظارتی کشور برکنار شده با انبوهی از پرونده های فساد
کارکنان پتروپارس
نظره جلب و خنده دار!!!
انشاله که همینه ولی اولا ایشون دو بار بازنشست شدن
بهتره سکان به جوان‌تر ها داده بشه
ولی با توجه به سبقه این اقا حتی زیر مجموعه خودشون رو هم نمیتونن اداره کنن و‌همه کارمندانشان فکر فرار از پی ار هستند چطور آنقدر تصویر لایق و ارزنده ازین اقا در ذهن خود ساختید جای بسی تعجبه!!!!
😏😏😏😆😆😆
پرسنل شركت هاي تابعه گروه
دقيقا همينطوره و كاملا موافقم ، ضمن آرزوي موفقيت براي جناب عليخاني كه فرد زحمت كش و شريفي بودند و خدمات شاياني ارائه كردند، متاسفانه در سالهاي اخير در حق شركت پتروپارس شركت بسيار ظلم شد و انشالله با مديريت خوب مطمئنا به دروان اوج خودش خواهد رسيد.

جناب آقاي كليايي يكي از بهترين افرادي هستند كه با علم مديريت و اشراف اطلاعاتي كه از مجموعه پتروپارس دارند حتما اين مجموعه رو متحول خواهند كرد.
انسان بسيار شريف و كاربلد و دلسوز، اميدوارم ايشون قبول كنند و روح تازه اي در شركت و پرسنل دميده بشه، مهمتر اينكه از خانواده پترو پارس هستند و ايده هاي نابي دارند
ع…. یک دزد به تمام معنا بود
و ک…. از اون دزدتره
کارکنان پتروپارس
بهتر است ک قدرشناس باشیم
و دوران تصدی ایشان از بهترین و درخشان ترین دوران های شرکت پتروپارس بوده است
امید است ک جناب آقای دکتر علیخانی همیشه درخشان باشند .
اتابک
با سلام و عرض ادب به نظر من آقای مهندس زمان بهترین مورد جانشینی دکتر علیخانی هستن انسانی با خلوص کامل کاری و تجربه بالا و سابقه های درخشانشان که همه نیروهای پتروپارس ایران ایشان رو کاملا میشناسن
زدو بند و فساد در قراردادها ، سیل عظیم استخدام فامیل ، بخور بخور از شاخصه های اصلی آقای زمان هستش
مخالفت باافراد کاربلد که امتحانشون رو پس دادن و تجربه مند هستند و کار رو خوب بلدن و میتونن باعث ارتقا سیستم باشند، کار افرادی هست که اگه کامل بررسیشون کنیم میبینیم همون هایی هستند که دنبال به اصطلاح پیچوندن کار، اضافه کار بی مورد و در کل کسانی که در طول چهل و چهار ساعت هفته سه ساعت کار مفید اراده نمیدن و عموما باعث کندی سیستم و هزینه های سر بار هر سازمان محسوب می شوند. (خودشون میدونن با چه افرادی هستم)
اما اگر با افراد اهل فن هر سازمان، افراد فنی، افراد مثمر ثمر در سازمان صحبت بشه خواهیم دید که حتی فارغ از ضعفهای شخصی خودشان واقعیت ها را در خصوص ظرفیت های سازمان ارئه می دهند.
جناب علیخانی از افراد شایسته هستند، همینطور مدیران عامل ساق بجز یک نفر که مدت کمی همه متوجه شدند و ایشون هم رفتتند.