کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حفظ دستاوردهاي مديريتي در پتروپارس ضروريست

4 شهريور 1403 ساعت 9:48

هفته گذشته و طی حکمی از سوی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، فرخ علیخانی از مدیرعاملی شرکت پتروپارس به مدیریت تولید شرکت ملی نفت ایران بازگشت.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،به منظور تداوم روند مطلوب پيشرفت پروژه ها در بزرگترين شركت پيمانكار نفتي يعني پتروپارس، مي بايست مديراني مجرب و متخصص از همين مجموعه ادامه دهنده راه فرخ عليخاني باشند.
هفته گذشته و طی حکمی از سوی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، فرخ علیخانی از مدیرعاملی شرکت پتروپارس به مدیریت تولید شرکت ملی نفت ایران بازگشت.
علیخانی که پیش از آن نيز در سمت معاونت تولید شرکت ملی نفت مشغول به خدمت بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توسط خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در آبان ماه سال 1400برکنار  شد.
اما توانمندی و تخصص وی سبب شد تا با وجود مخالفت های بسیار، از تجارب او در حوزه بالادست نفت بهره برده و مدیریت بزرگترین شرکت پیمانکاری نفت کشور یعنی پتروپارس را به دست او بسپارند.
گفتنی است در زمان تصدی گری وی بر شرکت پتروپارس، پیشرفت پروژه های توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی، توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی، توسعه میدان نفتی فروزان، توسعه میدان گازی بلال و توسعه میدان گازی فرزادB با جدیت هرچه بیشتر پیگیری و به درصدهای بسیار قابل توجهی در پیشرفت پروژه رسیدند.
البته كم نيستند از اين دست مديران شايسته و لايق در بدنه شركت بزرگ پتروپارس كه قادر خواهند بود مديريت مجموعه را به نفع احسن راهبري كنند. همچنين ضروريست تجارب ارزشمندي كه اين مديران در خلال فعاليت هاي مربوط به مگا پروژه هاي نفتي كسب كرده اند، جهت تداوم پيشرفت اهداف جبران ناترازي انرژي كشور به كار گرفته شود.
از اين رو به نظر می رسد به منظور تداوم فعالیت ها در پروژه های در دست اجرای شرکت پتروپارس و ادامه مسیر فرخ علیخانی، مي بايست سکان مدیریتی این شرکت به دست مدیران توانمندی از همین مجموعه عظیم سپرده شود تا خللی در پیشرفت مگا پروژه های نفت و گاز که برای توسعه و اقتصاد کشور حیاتی هستند وارد نشود.


کد مطلب: 166930

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/166930/حفظ-دستاوردهاي-مديريتي-پتروپارس-ضروريست

نفت ما
  https://www.naftema.com