۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۶۴۸۴۶
وعده وام قرض الحسنه نفت هم پوچ شد؟

وام ٣٠٠ میلیونی نفت فقط به روسا رسید!

در روزهای اخیر پیام های بسیاری از سوی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش به نفت ما رسیده که از اسفند سال گذشته پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان این شرکت متوقف شده و گروه های امتیازی پایین تر از ١٠٠ در شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش موفق به دریافت وام نشده آمد.
وام ٣٠٠ میلیونی نفت فقط به روسا رسید!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با گذشت بیش از ۶ ماه از پرداخت اولین مرحله از وام قرض‌الحسنه کارکنان صنعت نفت بر اساس امتیاز بندی، گویا پرداخت این وام به گروه های دیگر امتیازی متوقف شده است و شاغلین شرکتهای مختلف صنعت نفت از توقف پرداخت این وام خبر می دهند و از رسانه نفت‌ما خواستار پیگیری هستند.
همچین در روزهای اخیر پیام های بسیاری از سوی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش به نفت ما رسیده که از اسفند سال گذشته پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان این شرکت متوقف شده و گروه های امتیازی پایین تر از ١٠٠ در شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش موفق به دریافت وام نشده آمد.
گفتنی است از ابتدای تخصیص وام قرض‌الحسنه انتقادهای بسیاری به نحوه امتیازبندی و شیوه تخصیص این وام وارد شد. از این رو کارکنان بر این باورند که سازوکار پرداخت این وام به گونه ای طراحی شده که صرفا مدیران و تصمیم‌گیران مشمول دریافت آن می‌شدند.
حال با کند شدن و توقف پرداخت این وام در برخی از شرکت ها از جمله پالایش و پخش، این باور پُررنگ‌تر شده و نارضایتی‌هایی را بوجود آورده است.
سوالی که از تصمیم‌گیران باید پرسید این است که چرا یکبار تخصیص تسهیلات و امکانات بر اساس امتیاز پایین به بالا صورت نمی‌گیرد؟
و سوال مهم تر آنکه با شدت گرفتن کاهش ارزش پول ملی در ۶ ماه گذشته و از دست رفتن قدرت خرید وام ٣٠٠ میلیونی، میزان این وام متناسب با قدرت خرید کارکنانی که این تسهیلات را دریافت نکرده اند افزایش می یابد؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه