کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده وام قرض الحسنه نفت هم پوچ شد؟

وام ٣٠٠ میلیونی نفت فقط به روسا رسید!

19 ارديبهشت 1403 ساعت 11:25

در روزهای اخیر پیام های بسیاری از سوی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش به نفت ما رسیده که از اسفند سال گذشته پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان این شرکت متوقف شده و گروه های امتیازی پایین تر از ١٠٠ در شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش موفق به دریافت وام نشده آمد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با گذشت بیش از ۶ ماه از پرداخت اولین مرحله از وام قرض‌الحسنه کارکنان صنعت نفت بر اساس امتیاز بندی، گویا پرداخت این وام به گروه های دیگر امتیازی متوقف شده است و شاغلین شرکتهای مختلف صنعت نفت از توقف پرداخت این وام خبر می دهند و از رسانه نفت‌ما خواستار پیگیری هستند.
همچین در روزهای اخیر پیام های بسیاری از سوی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش به نفت ما رسیده که از اسفند سال گذشته پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان این شرکت متوقف شده و گروه های امتیازی پایین تر از ١٠٠ در شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش موفق به دریافت وام نشده آمد.
گفتنی است از ابتدای تخصیص وام قرض‌الحسنه انتقادهای بسیاری به نحوه امتیازبندی و شیوه تخصیص این وام وارد شد. از این رو کارکنان بر این باورند که سازوکار پرداخت این وام به گونه ای طراحی شده که صرفا مدیران و تصمیم‌گیران مشمول دریافت آن می‌شدند.
حال با کند شدن و توقف پرداخت این وام در برخی از شرکت ها از جمله پالایش و پخش، این باور پُررنگ‌تر شده و نارضایتی‌هایی را بوجود آورده است.
سوالی که از تصمیم‌گیران باید پرسید این است که چرا یکبار تخصیص تسهیلات و امکانات بر اساس امتیاز پایین به بالا صورت نمی‌گیرد؟
و سوال مهم تر آنکه با شدت گرفتن کاهش ارزش پول ملی در ۶ ماه گذشته و از دست رفتن قدرت خرید وام ٣٠٠ میلیونی، میزان این وام متناسب با قدرت خرید کارکنانی که این تسهیلات را دریافت نکرده اند افزایش می یابد؟


کد مطلب: 164846

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/164846/وام-٣٠٠-میلیونی-نفت-فقط-روسا-رسید

نفت ما
  https://www.naftema.com