۱۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۶۵۸۱۶

 کارکنان وزارت نفت ،نقطه عطف دولت آینده

 شیدا آریایی پور
 کارکنان وزارت نفت ،نقطه عطف دولت آینده
 توجه به کارکنان وزارت نفت در دولت‌های مختلف تنها جنبه شعاری پیدا کرده و در طول این سال‌ها کارکنان وزارت نفت تنها در هنگام انتخابات مورد توجه قرار می‌گیرند و پس از آن فراموش می‌شوند.
 با توجه به مشکلاتی که  کارکنان وزارت نفت در جامعه دارند و این مشکلات دامنگیر خانواده‌های این عزیزان شده است برخود لازم دانستم که دغدغه‌های این افراد را  به گوش دولتمردان آینده برسانم.
کارکنان وزارت نفت که رکن اساسی جامعه و موتور پیشران آن هستند، اما در بزنگاه‌های حساس کشور نه تنها مورد توجه قرار نمی‌گیرند، بلکه بی‌مهری‌های زیادی نیز نصیب آنها می‌شود.
دولت آینده بویژه در حوزه نفت و گاز اگر بنا دارد تا تحول و تغییر را در تمامی ارکان خود احساس کند بایستی که توجه ویژه به سپردن امور مدیریت‌ها به جوانان در پیش گیرد و حالا که فصل تغییر و جابجایی در مدیریت‌های کشور شروع شده، می‌توان از این فرصت برای بهره‌مندی از توان مدیریتی جوانان در ارکان مختلف دولت بویژه  بخش نفت و گاز استفاده کرد. جوانان تحصیل کرده در این صنعت کم نیستند و متخصصان زیادی وجود دارند که اگر نیم نگاهی به آنها شود آنگاه خواهیم دید که چه تحولات ارزشمندی در بدنه وزارت نفت و زیرمجموعه‌های آن صورت خواهد گرفت. جوانانی که همچنان در طول این سال‌ها در وزارت نفت مورد بی‌مهری زیادی قرار گرفته و تنها از آن ها برای حضور در انتخابات استفاده شده است.
انتظار از دولت آینده این است که یکبار برای همیشه به جوانان اعتماد کنند و اجازه دهند سرمایه‌های آینده کشور بتوانند در مسئولیت‌های مهم کشور حضور داشته باشند و با شناختی که از شرایط فعلی کشور دارند، زمینه را برای توسعه کمی و کیفی مدیریت‌های کلان کشور فراهم نمایند.

*  پژوهشگر ، حقوقدان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی