کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 کارکنان وزارت نفت ،نقطه عطف دولت آینده

 شیدا آریایی پور

3 تير 1403 ساعت 13:02


 توجه به کارکنان وزارت نفت در دولت‌های مختلف تنها جنبه شعاری پیدا کرده و در طول این سال‌ها کارکنان وزارت نفت تنها در هنگام انتخابات مورد توجه قرار می‌گیرند و پس از آن فراموش می‌شوند.
 با توجه به مشکلاتی که  کارکنان وزارت نفت در جامعه دارند و این مشکلات دامنگیر خانواده‌های این عزیزان شده است برخود لازم دانستم که دغدغه‌های این افراد را  به گوش دولتمردان آینده برسانم.
کارکنان وزارت نفت که رکن اساسی جامعه و موتور پیشران آن هستند، اما در بزنگاه‌های حساس کشور نه تنها مورد توجه قرار نمی‌گیرند، بلکه بی‌مهری‌های زیادی نیز نصیب آنها می‌شود.
دولت آینده بویژه در حوزه نفت و گاز اگر بنا دارد تا تحول و تغییر را در تمامی ارکان خود احساس کند بایستی که توجه ویژه به سپردن امور مدیریت‌ها به جوانان در پیش گیرد و حالا که فصل تغییر و جابجایی در مدیریت‌های کشور شروع شده، می‌توان از این فرصت برای بهره‌مندی از توان مدیریتی جوانان در ارکان مختلف دولت بویژه  بخش نفت و گاز استفاده کرد. جوانان تحصیل کرده در این صنعت کم نیستند و متخصصان زیادی وجود دارند که اگر نیم نگاهی به آنها شود آنگاه خواهیم دید که چه تحولات ارزشمندی در بدنه وزارت نفت و زیرمجموعه‌های آن صورت خواهد گرفت. جوانانی که همچنان در طول این سال‌ها در وزارت نفت مورد بی‌مهری زیادی قرار گرفته و تنها از آن ها برای حضور در انتخابات استفاده شده است.
انتظار از دولت آینده این است که یکبار برای همیشه به جوانان اعتماد کنند و اجازه دهند سرمایه‌های آینده کشور بتوانند در مسئولیت‌های مهم کشور حضور داشته باشند و با شناختی که از شرایط فعلی کشور دارند، زمینه را برای توسعه کمی و کیفی مدیریت‌های کلان کشور فراهم نمایند.

*  پژوهشگر ، حقوقدان


کد مطلب: 165816

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/note/165816/کارکنان-وزارت-نفت-نقطه-عطف-دولت-آینده

نفت ما
  https://www.naftema.com