۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۴۸۲۳
اکبر ترکان:

کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد

جزیره کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد در کیش مخزن های گازی فعال است که سالهای سال است که سرمایه گذاران زیادی اعم از خارجی و ایرانی برای سرمایه گذاری در پروژه های گازی اعلام آمادگی می کنند.
کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد
به گزارش نفت ما، مشاور عالی رئیس جمهور با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 گفت: خبرهایی از اعضای تیم مذاکره کننده دارم که تیم مذاکره کننده از پیشرفت در مذاکرات ابراز رضایت می کنند و خوشبختانه روند مذاکرات مثبت است.

اکبر ترکان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه خواسته های مقام معظم رهبری خط قرمز مذاکره کنندگان است گفت: با به سرانجام رسیدن مذاکرات در های بازارهای جهانی رو به ایران باز می شود.

دبیر عالی شورای هماهنگی مناطق آزاد با بیان اینکه لایحه 4 منطقه برای تبدیل به منطقه آزاد به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است اظهار کرد: به زودی لایحه تبدیل اینچه برون به منطقه آزاد هم به مجلس ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه کیش نفت ندارد گفت: جزیره کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد در کیش مخزن های گازی فعال است که سالهای سال است که سرمایه گذاران زیادی اعم از خارجی و ایرانی برای سرمایه گذاری در پروژه های گازی اعلام آمادگی می کنند.

ترکان درباره آخرین وضعیت شرکت تیسکو، قطب سوم خودرو سازی در چابهار گفت: فعالیت قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار فعلا متوقف شده است و منتظر نتایج مذاکرات هستیم تا دسترسی به بازارهای جهانی بیشتر شود.

مشاور رئیس جمهور گفت: در حال حاضر بازارهای محدودی پیش روی ما است اما در صورت موفقیت گروه مذاکره کننده انتخاب ما برای انتخاب شرکای تجاری افزایش خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی