۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۱۶۴۴۸۸

واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

رضایی گفت: در شرایطی که مدارس و بیمارستان های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است از جیب مردم ما برداشته شود و خرج یک عده سلبریتی پرخرج شود.
واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،ابراهیم رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.
ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس، گفت: اکثر فعالیت ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می شود پول و سود آن برای دیگران باشد و این ظلمی آشکار است.
 وی ادامه داد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است از جیب مردم ما برداشته شود و خرج یک عده سلبریتی پرخرج شود. 
نماینده دشتستان در مجلس یازدهم، افزود: از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند زیرا اقدامی کاملا غیرقانونی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وبال گردن مردم !!
کاملا درسته !! >>>>
این باشگاههای سرطانی واقعا باید تعطیل شوند !!

سفید قرمز آبی زرد سبز نارنجی .... >>>
عرضه دارند بروند به تیمهای خارجی >>>>
اما در کشوری که کارگرش به زور ده میلیون میگیرد ، چرا یک فوتبالیست فاسد چند میلیارد دریافت کند ؟!!