۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۶۴۷۲۶
در سی ‌و‌پنجمین جشنواره امتنان؛

جوان نخبه پتروشیمی شیراز، کارگر نمونه شد

  جواد شورانگیز حقیقی جوان نخبه شاغل در پتروشیمی شیراز به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت در سی و پنجمین جشنواره امتنان در فارس معرفی و از وی تجلیل شد.
جوان نخبه پتروشیمی شیراز، کارگر نمونه شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه فارس و همچنین همایش تجلیل از کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار برتر استان با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل استانداری فارس برگزار شد.
  جواد شورانگیز حقیقی جوان نخبه شاغل در پتروشیمی شیراز به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت در سی و پنجمین جشنواره امتنان در فارس معرفی و از وی تجلیل شد.
طراحی و‌ اختراع دستگاه اندازه گیری سرعت ماشین‌های دوار و دستگاه جرقه زنی و جایگزینی آن با دستگاه لرزش سنجش و فرکانس متر در شرکت پتروشیمی شیراز توسط جواد شورانگیز، جوان نخبه و فارغ‌التحصیل رشته الکترونیک از دانشگاه شیراز موجب کسب این افتخار شد.
شورانگیز، جوان نخبه‌ای که از دانشگاه شیراز و در رشته الکترونیک فارغ‌التحصیل شده و  در تشریح جزییات کارکرد دستگاهی که اختراع کرده، بیان کرد: تنها کشورهای خاصی این دستگاه را تولید می‌کنند و به دلیل کاربردی بودن آن در صنایع هوایی، جزو قطعات تحریمی محسوب می‌شود. 
وی با تصریح بر این موضوع که این دستگاه وارداتی را نه می‌شد بومی سازی و نه از خارج تامین کرد، گفت: اگر فکری به حال این این قطعه نمی‌شد، روند تولید در پتروشیمی شیراز با مشکل مواجه می‌شد.
شورانگیز خاطرنشان کرد: از آنجا که در شرایط عادی همیشه باید پیش بینی آینده را کرد، تصمیم گرفتیم با توجه به تجربه تعمیراتی که از سایت می‌آید، دستگاه را خودمان بسازیم.
وی ادامه داد: این دستگاه در جهت تعمیر سیستم‌ لوپ‌های لرزش، به ما کمک می‌کند.
این مخترع جوان با بیان اینکه نمونه قبلی این دستگاه مکانیکی بوده و ما در طراحی، بخش مکانیکی را کامل حذف و بخش دیجیتال و طراحی و ساخت را در خود مجتمع پتروشیمی شیراز انجام دادیم، عنوان کرد: این دستگاه در سال ۱۴۰۰ به نام پتروشیمی شیراز ثبت شد.
مهندس احمد رضا حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز نیز طی پیامی ضمن تبریک موفقیت کسب شده توسط این جوان نخبه، روز جهانی کارگر را گرامیداشت و گفت: کارگران به مثابه ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه هستند.
وی تصریح کرد: کارگران پتروشیمی شیراز با تعهد، تخصص و روحیه مشارکت خود، در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گام‌های بلندی در راستای افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و رونق اقتصادی کشور برداشتند.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شیراز  خاطرنشان کرد: ما در پتروشیمی شیراز همواره بر حفظ کرامت انسانی کارگران، ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان و ایجاد محیطی امن و سالم برای کار اهتمام داشته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه