کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکبر ترکان:

کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد

7 خرداد 1394 ساعت 12:13

جزیره کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد در کیش مخزن های گازی فعال است که سالهای سال است که سرمایه گذاران زیادی اعم از خارجی و ایرانی برای سرمایه گذاری در پروژه های گازی اعلام آمادگی می کنند.


به گزارش نفت ما، مشاور عالی رئیس جمهور با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 گفت: خبرهایی از اعضای تیم مذاکره کننده دارم که تیم مذاکره کننده از پیشرفت در مذاکرات ابراز رضایت می کنند و خوشبختانه روند مذاکرات مثبت است.

اکبر ترکان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه خواسته های مقام معظم رهبری خط قرمز مذاکره کنندگان است گفت: با به سرانجام رسیدن مذاکرات در های بازارهای جهانی رو به ایران باز می شود.

دبیر عالی شورای هماهنگی مناطق آزاد با بیان اینکه لایحه 4 منطقه برای تبدیل به منطقه آزاد به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است اظهار کرد: به زودی لایحه تبدیل اینچه برون به منطقه آزاد هم به مجلس ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه کیش نفت ندارد گفت: جزیره کیش هیچگاه مخازن نفتی نداشته و ندارد در کیش مخزن های گازی فعال است که سالهای سال است که سرمایه گذاران زیادی اعم از خارجی و ایرانی برای سرمایه گذاری در پروژه های گازی اعلام آمادگی می کنند.

ترکان درباره آخرین وضعیت شرکت تیسکو، قطب سوم خودرو سازی در چابهار گفت: فعالیت قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار فعلا متوقف شده است و منتظر نتایج مذاکرات هستیم تا دسترسی به بازارهای جهانی بیشتر شود.

مشاور رئیس جمهور گفت: در حال حاضر بازارهای محدودی پیش روی ما است اما در صورت موفقیت گروه مذاکره کننده انتخاب ما برای انتخاب شرکای تجاری افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 24823

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/24823/کیش-هیچگاه-مخازن-نفتی-نداشته-ندارد

نفت ما
  https://www.naftema.com