۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۱۳۳۶۸۰

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش دید در بوشهر

پیش بینی می‌شود غلظت گرد و غبار به سمت مناطق جنوبی استان بوشهر کمتر است و انتظار می‌رود گردوخاک تا ظهر فردا در برخی مناطق ماندگار باشد.
کاهش دید
کاهش دید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تشکیل توده گرد و خاک در عربستان و عراق و حرکت آن به سمت جنوب غرب کشور و خلیج فارس طی ساعت‌های آینده به ویژه با شمالی شدن جریان هوا پیش بینی می‌شود میزان دید افقی در این استان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
 
پیام مساعدی افزود: پیش‌بینی شده این توده گرد و خاک جنوب خوزستان و نیمه شمالی خلیج فارس را تحت تاثیر قرار دهد و در اثر غلظت گرد و غبار، دید افقی و کیفیت هوا در سواحل استان و همچنین مناطق شمالی و مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.
 
وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود غلظت گرد و غبار به سمت مناطق جنوبی استان بوشهر کمتر است و انتظار می‌رود گردوخاک تا ظهر فردا در برخی مناطق ماندگار باشد.
 
مساعدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با این وضعیت برنامه پروازهای ورودی و خروجی استان و ترددهای دریایی خلیج فارس با اختلال مواجه شود.
 
وی افزود: همچنین توصیه می‌شود افراد سالمند، بیمار و کودکان از ترددهای غیرضروری در مناطق آلوده خودداری کنند و مسئولان نیز تمهیدات لازم در این خصوص را بیندیشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی