۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۱۶۴۷۲۰

تجلیل از کارگران نمونه پتروشیمی فن آوران

رفیق دوست با تاکید بر اهمیت توجه به حفظ و ارتقای رضایتمندی کارگران نگاه مساعد به تامین انتظارات بحق ایشان را بایسته دانست و بر لزوم بهینه سازی فرآیند های انگیزشی و شکوفایی استعدادها در این حوزه تاکید کرد.
تجلیل از کارگران نمونه پتروشیمی فن آوران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، آیین تکریم کارگران پرتلاش شرکت پتروشیمی فن آوران و نیز تجلیل از کارگران نمونه با حضور مدیرعامل این شرکت و سایر مدیران در سالن آمفی تاتر شرکت پتروشیمی فن آوران برگزار شد.
در این مراسم دکتر رفیق دوست نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل با تبریک فرارسیدن روزجهانی کارگر، توسعه صنعتی و اقتصادی در کشور را منوط به تعهد و دلسوزی و تلاش کارگران پرتلاش دانست و از نقش آنها در رشد و شکوفایی جامعه تجلیل کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه به حفظ و ارتقای رضایتمندی کارگران نگاه مساعد به تامین انتظارات بحق ایشان را بایسته دانست و بر لزوم بهینه سازی فرآیند های انگیزشی و شکوفایی استعدادها در این حوزه تاکید کرد.
رفیق دوست با اشاره به تقارن روز کارگر و روز معلم، ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان کشور به مناسبت این رویداد فرهنگی وتربیتی، نقش معلمان عزیز را در تربیت و مهارت آموزی کلیه سطوح شغلی و مهارتی در کشور مهم و انکار ناپذیر برشمرد و کارگران مجرب و ماهر کشور را که رمز خودکفایی و استقلال ایران اسلامی بشمار می آیند بعنوان آموزگارانی اثر بخش در فرآیند انتقال تجارب و مهارت های خود به نسل های آینده مورد تقدیر قرار داد.
در پایان با اهدای لوح یاد بود و هدایا از تلاش های صادقانه کارگران نمونه منتخب پتروشیمی فن آوران بعنوان نمایندگان جامعه کارگری این شرکت تقدیر شد.


 
رسانه جدید
 

02
 
03
 
05
 
6
0
6
5
3
3
5
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه