> به وزیر نفت متخصص، جوان و از بدنه وزارت نفت رای اعتماد خواهیم داد | نفت ما
۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۱۶۶۶۳۹
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با نفت ما تاکید کرد:

به وزیر نفت متخصص، جوان و از بدنه وزارت نفت رای اعتماد خواهیم داد

بهرامی تاکید کرد: درخواست و ملاک ما برای انتخاب وزیر نفت، اینست که متخصص و جوان بوده و اشراف به حوزه کاری اش داشته و از بدنه وزارت نفت باشد. لذا درخواست داریم کسی که در این زمینه توانمندی دارد معرفی شود و قطعا با این ملاک‌ها و شاخص‌ها، ما خودمان جلودار هستیم و از وزیر نفت پیشنهادی استقبال و حمایت خواهیم کرد.
فایل ویدیو
محمد بهرامی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص راه اندازی فاز نخست پلیمر پادجم اظهار داشت: از تمام مسوولینی که تلاش کردند که پروژه بسیار مهم و حیاتی پلیمر پادجم پس از 14 سال به بهره برداری برسد‌، تقدیر و تشکر می کنم،‌ چرا که تاخیر در بهره برداری از آن تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور داشت. مضافا جوانان متخصص و آشنا به علم به روز و توانمند دهه شصتی اساس این کار بودند که اعتماد به آنها می تواند یک الگوی موفق باشد، لذا ما باید این اعتقاد و باور را داشته باشیم تا کارها را به دست جوانان بسپاریم چون نتیجه‌ آن باعث شکوفایی کشور و ملت بزرگ ایران خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه تعامل این کمیسیون با دولت چهاردهم در مواردی همچون انتخاب وزرای نفت و نیرو،‌ حوزه‌ میادین مشترک، بحث ناترازی گاز و فشارافزایی در پارس جنوبی و بویژه دیپلماسی انرژی اعلام کرد: کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم، کمیسیونی پویا و متخصص بوده و انصافاً اعضای کمیسیون همه تحصیلکرده متخصص در حوزه‌های مختلف مرتبط با بحث انرژی هستند و من این قول را می‌دهم که کمیسیون انرژی یک تعامل بسیار خوب با دولت در زمینه رفع ناترازی گاز و فشار افزایی،‌ توسعه میادین مشترک و موضوعاتی از این دست داشته باشد که البته اولویت‌های اصلی ما هم است. لذا کمیسیون انرژي مجلس در کنار دولت بوده و به دولت کمک خواهد کرد تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری و کارآیی را از این ظرفیت‌ها و پتانسیل ها داشته باشیم.
بهرامی در مورد ملاکهای کمیسیون انرژی مجلس در رای اعتماد به وزیر نفت چهاردهم تاکید کرد: درخواست و ملاک ما برای انتخاب وزیر نفت، اینست که متخصص و جوان بوده و اشراف به حوزه کاری اش داشته و از بدنه وزارت نفت باشد. لذا درخواست داریم کسی که در این زمینه توانمندی دارد معرفی شود و قطعا با این ملاک‌ها و شاخص‌ها، ما خودمان جلودار هستیم و از وزیر نفت پیشنهادی استقبال و حمایت خواهیم کرد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


همشهری
آقای ه.ص مدیرعامل اسبق نفت گچساران از اقوام و هم طایفه های آقای ب… می باشند که تخلفات آقای ص… در نفت و گاز یاسوج و گچساران در سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در دست پیگیری است آقای ص… نماینده محترم را مجبور به این مصاحبه کرده چون گزینه مورد نظر ع. ح خروجی کار جهت تصدی وزارت نفت نبوده است آقای ص…..ابتدا توضیح دهند 63نفر نیروی مازاد که در دولت احمدی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد بصورت غیرقانونی جذب نمودند را برچه اساسی بوده بجز اقوام و اقارب ...