کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با نفت ما تاکید کرد:

به وزیر نفت متخصص، جوان و از بدنه وزارت نفت رای اعتماد خواهیم داد

18 مرداد 1403 ساعت 16:06

بهرامی تاکید کرد: درخواست و ملاک ما برای انتخاب وزیر نفت، اینست که متخصص و جوان بوده و اشراف به حوزه کاری اش داشته و از بدنه وزارت نفت باشد. لذا درخواست داریم کسی که در این زمینه توانمندی دارد معرفی شود و قطعا با این ملاک‌ها و شاخص‌ها، ما خودمان جلودار هستیم و از وزیر نفت پیشنهادی استقبال و حمایت خواهیم کرد.


محمد بهرامی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص راه اندازی فاز نخست پلیمر پادجم اظهار داشت: از تمام مسوولینی که تلاش کردند که پروژه بسیار مهم و حیاتی پلیمر پادجم پس از 14 سال به بهره برداری برسد‌، تقدیر و تشکر می کنم،‌ چرا که تاخیر در بهره برداری از آن تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور داشت. مضافا جوانان متخصص و آشنا به علم به روز و توانمند دهه شصتی اساس این کار بودند که اعتماد به آنها می تواند یک الگوی موفق باشد، لذا ما باید این اعتقاد و باور را داشته باشیم تا کارها را به دست جوانان بسپاریم چون نتیجه‌ آن باعث شکوفایی کشور و ملت بزرگ ایران خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه تعامل این کمیسیون با دولت چهاردهم در مواردی همچون انتخاب وزرای نفت و نیرو،‌ حوزه‌ میادین مشترک، بحث ناترازی گاز و فشارافزایی در پارس جنوبی و بویژه دیپلماسی انرژی اعلام کرد: کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم، کمیسیونی پویا و متخصص بوده و انصافاً اعضای کمیسیون همه تحصیلکرده متخصص در حوزه‌های مختلف مرتبط با بحث انرژی هستند و من این قول را می‌دهم که کمیسیون انرژی یک تعامل بسیار خوب با دولت در زمینه رفع ناترازی گاز و فشار افزایی،‌ توسعه میادین مشترک و موضوعاتی از این دست داشته باشد که البته اولویت‌های اصلی ما هم است. لذا کمیسیون انرژي مجلس در کنار دولت بوده و به دولت کمک خواهد کرد تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری و کارآیی را از این ظرفیت‌ها و پتانسیل ها داشته باشیم.
بهرامی در مورد ملاکهای کمیسیون انرژی مجلس در رای اعتماد به وزیر نفت چهاردهم تاکید کرد: درخواست و ملاک ما برای انتخاب وزیر نفت، اینست که متخصص و جوان بوده و اشراف به حوزه کاری اش داشته و از بدنه وزارت نفت باشد. لذا درخواست داریم کسی که در این زمینه توانمندی دارد معرفی شود و قطعا با این ملاک‌ها و شاخص‌ها، ما خودمان جلودار هستیم و از وزیر نفت پیشنهادی استقبال و حمایت خواهیم کرد.
 
 


کد مطلب: 166639

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/166639/وزیر-نفت-متخصص-جوان-بدنه-وزارت-رای-اعتماد-خواهیم

نفت ما
  https://www.naftema.com