۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۶۶۴۰۴
وزیر کار در گفت و گو با نفت ما تاکید کرد:

پلیمر پادجم یک پشتیبان برای آتیه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است

واریز حقوق بازنشستگان به صورت علی الحساب و در راستای همسان سازی است
 صولت مرتضوی پلیمر پادجم یک پشتیبان برای آتیه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است و  ضریب پایداری و پشتیبانی صندوق بازنشستگی کشوری را تضمین می کند.
فایل ویدیو
 صولت مرتضوی، وزیر کار در گفت و گو با نفت ما در آیین بهره برداری از فاز یک پروژه پلیمر پادجم اظهار داشت: با بهره برداری از پلیمر پادجم، احساس خوشوقتی، خوشحالی، استغنا و خودکفایی برای ما ایجاد شده است.
مرتضوی افزود: راه اندازی پلیمر پادجم غرور ملی ما را افزایش می دهد و اتکا به توانمندیهای داخلی و باور به توانمندی جوانان را به اثبات رسانده است.
وزیر کار تصریح کرد: ما از وزیر نفت و آقای شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که همکاریهای خوبی در این پروژه داشتند، تقدیر و تشکر می کنیم.
مرتضوی در خصوص تاثیر بهره برداری از پروژه پلیمر پادجم بر تراز صندوق بازنشستگی کشوری و وضعیت بازنشستگان اعلام کرد: پلیمر پادجم یک پشتیبان برای آتیه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است و  ضریب پایداری و پشتیبانی صندوق بازنشستگی کشوری را تضمین می کند.
این عضو دولت سيزدهم ادامه داد: امیدواریم طرحهای متعدد و پروژه های مختلف صندوقهای بازنشستگی وزارت کار که در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند یکی پس از دیگری به بهره برداری برسند تا ما بتوانیم قدرشناس بازنشستگان شریف و عزیز باشیم.
وزیر کار در خصوص تاخیر در ابلاغ قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام کرد: این قانون با تاخیر ابلاغ شد ولی ما به خاطر اینکه بتوانیم دینمان را به بازنشستگان عزیز و بزرگوار ادا بکنیم فعلا به صورت علی الحساب مبلغی به صورت ماهانه به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می کنیم و همکاران ما به دنبال آن هستند که آیین نامه اجرایی قانون و شیوه های اجرایی اش را تنظیم بکنند، چون روشهای متعدد و متنوعی دارد تا در آینده نزدیک بتوانیم احکام را هم صادر کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی