۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۶۶۰۵۷
مدیرعامل پتروشیمی جم در گفت و گو با نفت ما تاکید کرد:

راهبرد تسخیر بازارهای جدید صادراتی تا پایان سال نتیجه بخش خواهد بود

 پتروشیمی مهر و هلدینگ خلیج فارس بایستی به حکم صادره تمکین کنند
نجفی اردکانی گفت: عملکرد فروش همکاران ما در بخش بازرگانی گواه است و با قدرت در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا می کنند و یکسری برنامه ها برای جذب بازارهای جدید مثل بازارهای هند، اروپا و آفریقا داریم که نتایج خوبی تا آخر سال خواهد داشت.
فایل ویدیو
محمد هاشم نجفی اردکانی، مدیرعامل پتروشیمی جم در گفت و گو با نفت ما در حاشیه مجمع عمومی سالانه جم در خصوص صورتهای مالی این شرکت در سال 1402 اظهار داشت: واقعیت امر آنست که ما در پتروشیمی نسبت به آنچه که باید در سال 1402 اتفاق می افتاد، به دلیل اورهال بسیار سختی که داشتیم، کمی عقب هستیم و اگر اورهال زودتر انجام می شد و تجهیزات مورد نیاز زودتر می رسید، قطعا شاهد سود بهتری بودیم. البته ثبت همین رکوردها هم ناشی از تلاش همکاران ما در حوزه بازرگانی و تامین و تدارکات است تا بتوانند با کمترین قیمت تجهیرات مورد نیاز را تامین کرده و محصولات تولیدی را با بالاترین قیمت در راستای منافع سهامداران به فروش برسانند.
نجفی اردکانی در مورد زمان بهره برداری رسمی از پروژه پادجم اعلام کرد: پروژه پادجم الان به تولید آزمایشی رسیده و با توجه به اینکه 14 سال از عمر تجهیزات و نصب شان پلنت می گذرد، اجرای کار در شرایطی که پیمانکار اصلی پروژه کنار گذاشته شده بود،‌ کمی با سختی همراه بود. ولی بهرحال با زحمت همکاران ما این پروژه را هفته گذشته به تولید رساندیم و امیدواریم که ظرف یک ماه آینده به تولید اقتصادی و قابل عرضه به بازار به صورت حرفه ای برسیم.
مدیرعامل پتروشیمی جم در خصوص اخذ حکم قضائی در پرونده تامین خوراک پتروشیمی مهر تصریح کرد: پتروشیمی مهر و هلدینگ خلیج فارس بایستی از حکم صادره تمکین کنند و اگر قرار باشد هر کسی مسیر خودش را برود، سنگ روی سنگ بند نمی شود، لذا در پرونده پتروشیمی مهر همانطور که در چارچوب قانون‌ با حمایتها و پیگیریهایی که سازمان بازرسی کل کشور در راستای احقاق حقوق بازنشستگان انجام داد و رای صادر شد،‌ امیدواریم با توجه به اینکه این حکم در دایره اجرای احکام است، اجرای آن هم با قدرت انجام بشود و مطالبات پتروشیمی جم پرداخت بشود.
نجفی اردکانی در خصوص حضور قدرتمند پتروشیمی جم در نمایشگاههای بین المللی و تاثیر آن بر راهبرد توسعه و تسخیر بازارهای جدید صادراتی تاکید کرد: همکاران من در بخش بازرگانی پتروشیمی جم یکسری برنامه ها را برای حفظ بازارهای سنتی مان مثل بازارهای چین،‌ کشورهای مشترک المنافع و ترکیه دنبال می کنند که عملکرد فروش همکاران ما در این حوزه گواه است و با قدرت در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا می کنند و یکسری برنامه ها برای جذب بازارهای جدید مثل بازارهای هند، اروپا و آفریقا داریم که نتایج خوبی تا آخر سال خواهد داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دیگه کار امثال مدیران زد و بندی و بی تجربه نثل او تمام هست