۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۶۵۹۶۰
مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت در گفت و گو با نفت ما خبر داد:

مذاکرات PEIC در نمایشگاه نفت تهران منجر به عقد قراردادهای تامین کالا شد

ناصری تاکید کرد: شرکت صنایع تجهیزات نفت در نمایشگاه نفت تهران تفاهم‌نامه‌های زیادی با بانک‌های معتبر کشور علیرغم اینکه معمولا نظام بانکی اقبال زیادی نسبت به اعطای تسهیلات به شرکتهای سازنده داخل ندارند، منعقد کرد و مدیران بانکی استقبال کرده و پیشنهادات خوبی داشتند و تفاهم‌نامه‌های خوبی هم بسته شد.
فایل ویدیو
مهندس عباس ناصری، مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت (PEIC) در گفت و گو با نفت ما در خصوص مذاکرات منجر به عقد قرارداد این شرکت در نمایشگاه نفت تهران اظهار داشت:‌ سوال خوبی است چون اگر خروجی نمایشگاه نفت با هزینه‌هایی که شرکت متحمل می‌شود، صرفا نشست‌های تخصصی باشد که کفایت نمی‌کند. قطعا باید این نشست‌ها منتهی به قراردادهایی بشود که انتفاع شرکت‌هایی در این سطح را حتما شامل بشود. بهره‌مندی از این نشست‌ها با توجه به ظرفیت‌هایی که در شرکت صنایع تجهیزات نفت و شرکت‌های زیرمجموعه و نیازهای جدی که در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای کشور وجود دارد، این نیازمندی‌ها در نمایشگاه نفت بروز و ظهور پیدا کرده است.
ناصری افزود: من به جرات می‌توانم بگویم هیچ‌کدام از نمایشگاه‌هایی که تاکنون شرکت صنایع تجهیزات نفت حضور داشته، از نظر وسعت و فنی به اندازه نمایشگاه نفت امسال نبوده است. لذا شرکتهای داخلی کاستی‌های کشور را با حضور بسیار قوی خود جبران می‌کنند.
مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت اعلام کرد: در حاشیه‌ نمایشگاه نفت امسال، شرکت‌های زیرمجموعه صنایع تجهیزات نفت، دائما با شرکت‌های E&P و GC مذاکره کرده و تامین نیازهای آنها را پاسخگو بودند که جزء مطالباتشان بود و این بیانگر ایفای خوب رسالت نمایشگاه نفت تهران است.
ناصری تصریح کرد: با توجه به همکاری‌ها و پیگیری‌های مدیریت جدید در سطوح و لایه های ارشد، میانی و پایینی صنعت نفت و بررسی مسائل و مشکلاتی که در خرید تجهیزات ساخت بار اول در صنعت نفت وجود دارد، ما این مشکلات را برطرف کردیم و همین باعث استقبال بهتر مسوولین و کارشناسان از غرفه شرکت صنایع تجهیزات نفت در نمایشگاه امسال نفت تهران شد. واقعا من ندیدم که غرفه و میز مذاکره ما خالی باشد و مدیران و مشتریان دائما در رفت و آمد بودند و حتی همین باعث انگیزه‌ حضور مدیران بانکی در غرفه ما شده بود.
مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت تاکید کرد: شرکت صنایع تجهیزات نفت در نمایشگاه نفت تهران تفاهم‌نامه‌های زیادی با بانک‌های معتبر کشور علیرغم اینکه معمولا نظام بانکی اقبال زیادی نسبت به اعطای تسهیلات به شرکتهای سازنده داخل ندارند، منعقد کرد و مدیران بانکی استقبال کرده و پیشنهادات خوبی داشتند و تفاهم‌نامه‌های خوبی هم بسته شد. در زمینه بحث صدور خدمات فنی مهندسی و محصولات دانش‌بنیان ما هم، مذاکرات خوبی انجام شد که نتایج آن را در آینده شاهد خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی