۸
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۶۵۰۱۲
قابل توجه دولت مردمی!

پاسخ توهین آمیز “قاسمی شهری” به یک مراجعه کننده؛ زورم رسیده “تندگویان” را ملک شخصی کرده ام!

قاسمی شهری از سال ۹۷ در دولت روحانی مدیرعامل پتروشیمی تندگویان شد و علیرغم گذشت ۳ سال از دولت رئیسی وی کماکان مدیرعامل پتروشیمی تندگویان است!
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فیلمی از قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی تندگویان منتشر شده که در پاسخ به یک مراجعه کننده پاسخ می دهد: زورم رسیده، تندگویان را ملک شخصی کرده ام! 
این رفتار توهین آمیز را مقایسه کنید با حضور علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که بارها و بارها در نمایشگاه های متعدد حضور داشته و پاسخگوی مراجعه کنندگان بوده!
اینکه فرد مراجعه کننده در فیلم از روابط پشت پرده قاسم شهری مواردی را مطرح می کند، پیگیری آن وظیفه حراست هلدینگ خلیج فارس و نهادهای نظارتی است اما اینکه اینگونه قلدر مابانه صحبت از زورم رسیده را عنوان می کند هیچگونه سنخیتی با مرام نامه و شعار دولت مردمی ندارد!
قاسمی شهری از سال ۹۷ در دولت روحانی مدیرعامل پتروشیمی تندگویان شد و علیرغم گذشت ۳ سال از دولت رئیسی وی کماکان مدیرعامل پتروشیمی تندگویان است!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
بله حتما هم ایشون زورمند هستند...
نه فقط تو تندگویان تو خیلی جاهای ... مثلاً آقا پسر ایشون بدون سابقه کار داخل پتروشیمی مروارید با گرید کارشناسی ارشد استخدام رسمی شدن و هر هفته یکشنبه میان عسلویه با پرواز و چهارشنبه برمبگردن تهران کنار خانواده و پدر زورمندشون ... داخل همون پتروشیمی مروارید نیروهای بالای 15-20 سال سابقه کار هم امتیازات پسر ایشون رو ندارند اما ایشون برا شیرین شدن مدیرعامل ، مدیر مجتمع و... پیش پدرشون قند و نبات هستند
کلی نیروی بومی و غیر بومی برای حتی کارگری توی پتروشیمی ها در حال بال بال زدن هستند.....
کارشناس پتروشیمی
جناب قاسم شهری از مدیران کاربلد صنعت پتروشبمی هست که در این صنعت باقی مانده مابقی ادعای آدم های کاربلد رو درمیاورند و اکثرا وصل به نهادهای سفارشی هستند .
مرتضی
سلام
متاسفانه اکثر مدیران عامل فعلی هلدینگ خلیج فارس شرکتها را ملک شخصی خودشون فرض می کنند.ایشون که گل سر سبد ش هست.
امیر
متاسفانه این بشر از نسل ….‌ به جا مانده و داره باند را هدایت میکنه همراه با م.ک ،ابو. ک و.....
یک فرد کار باد و باسواد در پتروشیمی هم وجود دارد که می خواهید با این کارا ایشون هم برن و مدیران بی سواد دولت فعلی را جایگزین کنید
اقای شهری هرچی بگیره حقشه باید برای این ین اشخاص احترام زیاد قایل باشیم
مدیران باسواد از نسل مدیران طلایی گذشته
امیر
واقع بین باشیم، وضعیت پتروشیمی تندگویان رو با قبل مقایسه کنید، این آقای مدیر عامل، اونجا رو متحول کرده و سهام این پتروشیمی دارای یک نوسان منطقی و کمترین ریسک است. هیچ یک از سهام پتروشیمی ها طی سه سال اخیر و طی دو ریزش سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۲ به اندازه سهام تندگویان ارزش ذاتی خود را حفظ نکرده است. به نظرم فقط اقتدار این مدیر عامل و هیات مدیره تونسته این وضعیت متعادل رو رقم بزنه، منصف باشیم.
Ali
فقط میشه گفت…………به هر چی مسئول کثیف و متکبره
همکار
بغل دستیشون رفیق گرمابه آقای مدیرعامله
با پول پاشی هایی که کرده تا میتونه با شرکت های صوری از آقای مدیرعامل و همکاراشون پروژه مشترک میگیره چند برابر قیمت واقعی ...