۵
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۱۶۶۲۷۱

لابی برای بازگشت دامادها به نفت

شنيده ها حاكي از لابي قوي منصور معظمي جهت درآوردن نام نصرالله زارعي داماد غلامحسين نوذري (وزير سابق نفت) و رضا دهقان داماد علی‌اکبر ناطق نوری بعنوان گزينه هاي تصدي وزارت نفت است.
لابی برای بازگشت دامادها به نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با شدت يافتن گمانه زني در خصوص تعيين وزير نفت، شنيده ها حاكي از لابي قوي منصور معظمي جهت درآوردن نام نصرالله زارعي داماد غلامحسين نوذري (وزير سابق نفت) و رضا دهقان داماد علی‌اکبر ناطق نوری بعنوان گزينه هاي تصدي وزارت نفت است.
وی در تلاش است تا بتواند بواسطه حضور یکی از این دو چهره نه چندان مقبول بر مسند وزارت نفت، چیدمان مهره های کلیدی این وزارتخانه را نیز در دست بگیرد.
گفتني است نصرالله زارعي که در دولت حسن روحانی، معاون شرکت متن شد و اجرای طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی را در دست گرفت به دليل عملكرد نامطلوب از اين سمت برکنار شد. البته وي پيش از اين در ايدرو مشغول به كار بوده است.
داماد ديگري كه البته هم در دولت روحاني در پست مديريت قرار گرفته و همدر دولت شهيد رئيسي، رضا دهان مديرعامل سابق شركت متن است. وي بواسطه رابطه فاميلي با عباس آخوندي توانست در دولت روحاني به امور قراردادهاي شركت ملي نفت و پس از آن به شركت متن نفوذ كند و البته وي تلاش كرد به اسم پروژه همكاري با ستاد اجرايي فرمان امام در توسعه ميدان ياران، در دولت سيزدهم نيز در پست خود ابقا شود كه اين خواسته وي محقق نشد.
قابل ذكر است كه رضا دهقان پيش از اين نيز بواسطه داشتن رابطه دامادي با ناطق نوري، در جريان هاي سياسي دستي بر آتش داشت. همچنين وي به واسطه تحصيل در كانادا، دو تابعيتي است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


غلامعليان
رضا دهقان هيچگاه مديرعامل شركت متن نبوده، در اينجا احتمالا چون با تورج دهقاني مديرعامل سابق شركت متن تشابه اسمي داشته بكار رفته.