۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۶۶۲۱۴

پشت پرده فروش لایسنس توسط شرکت های اورتو و ساینووی چین در ایران چیست؟

روش این شرکت به این گونه بوده است که با دریافت پیش پرداخت و انعقاد قرارداد لایسنسوری بعد از گذشت ماه‌ها اقدام به تحویل لایسنس و اسناد مهندسی مربوطه به طور کامل ننموده و پاسخ گوی فعالیت و مبالغ دریافتی نمی باشد.
پشت پرده فروش لایسنس توسط شرکت های اورتو و ساینووی چین در ایران چیست؟
بعد از اطلاع رسانی نفت ما از فروش کاتالیست های تقلبی توسط شرکت گلوپک، عده ای از دلسوزان صنعت پتروشیمی با ارسال مدارکی از دیگر شرکت چینی به نام اورتو و ساینوی(Ortho و Sinowey)‌ رونمایی کردند.
براساس اسناد موجود شرکت اورتو و ساینوی که در زمینه فروش لایسنس در ایران فعالیت داشته با توجه به محدودیت های بین المللی بدلیل تحریم ها از این موضوع سواستفاده کرده و با بستن قراردادهای متعدد در فروش لایسنس پی دی اچ و سایر محصولات پایین دستی (در قالب واگذاری اسناد مهندسی) به شرکت های ایران کرده است.
روش این شرکت به این گونه بوده است که با دریافت پیش پرداخت و انعقاد قرارداد لایسنسوری بعد از گذشت ماه‌ها اقدام به تحویل لایسنس و اسناد مهندسی مربوطه به طور کامل ننموده و پاسخ گوی فعالیت و مبالغ دریافتی نمی باشد، این در حالیست که این گونه سواستفاده ها باعث نابود شدن منابع و پروژه ملی می شود.
جزئیات این سواستفاده همراه با اسناد آن بزودی منتشر می گردد. ضمن اینکه نفت ما آمادگی دارد اسناد آنرا در اختیار نهادهای نظارتی قرار دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی