۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۱۶۶۱۱۸
آقای رئیس جمهور قول دادید به عقب برنگردید؛

وحشت نفتی‌ها از بازگشت مکتب زنگنه 

حالا که تب انتخابات فروکش کرده، شاهد بازگشت تفکر مکتب زنگنه و جریان رسانه ای برای رایزنی و حضور احتمالی اطرافیان وی در مناسب کلیدی وزارت نفت هستیم.
وحشت نفتی‌ها از بازگشت مکتب زنگنه 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در بحبوحه روزهای داغ انتخابات که درخصوص ترس بدنه نیروی انسانی نفت از بازگشت تفکر کابینه حامی پرور زنگنه‌ هشدار دادیم، ستاد نفت و انرژی رئیس‌جمهور منتخب طی بیانیه‌ای قول داد که به عقب برنمی‌گردیم.
و بدین‌گونه با این بیانیه ها باعث جلب اعتماد بخش عمده ای از بدنه نیروی انسانی نفت شد و آرای این قشر خدوم و زحمت‌کش را از آنِ کاندیدای مورد حمایت خود کرد. همانانی که آقای زنگنه به عنوان وزیر نفت باسابقه حتی یک پیام برای جلب آرای آنان نداد زیرا ایشان از عدم محبوبیت و نفوذ کلامش در میان پرسنل صنعت نفت با اطلاع است!
اما حالا که تب انتخابات فروکش کرده، شاهد بازگشت تفکر مکتب زنگنه و جریان رسانه ای برای رایزنی و حضور احتمالی اطرافیان وی در مناصب کلیدی وزارت نفت هستیم.
این اطرافیان که در راس آن‌ها مدیرعامل سابق شرکت ملی پالایش و پخش قرار دارد، این روزها به‌شدت در تلاش جهت کسب کرسی وزارت نفت است.
اما سابقه حضور وی در منسب معاونت پالایش و پخش و همچنين اتفاقات بنزینی آبان ۹۸ كه در زمان صدارت ایشان در مديرعاملی پالايش و پخش بود، نشان داد كه نگاه او نیز از همان مکتب حامی پرور و قبیله گرا پیروی کرده و به همين سبب خانواده معظم نفت خاطره خوشی از روزهای حضور آنان در این صنعت ندارد.
از این رو به رئیس جمهور منتخب یادآور می‌شود که بدنه رنجور و زخم‌خورده نفت دیگر تاب رویارویی با مدیران حامی پرور وارداتی که تا پیش از دوره آخر وزارت زنگنه رزومه چندانی هم در صنعت نفت نداشتند را ندارد.
شاید این کمترین خواسته به حق ِ نیروی زحمتکش و خدوم صنعت نفت باشد که مدیرانی تلاشگر و خوشنام از بین خود را در رأس صنعت نفت و گاز ببیند که از این بدنه بوده و سالیان سال با همین کارکنان رابطه تنگاتنگ داشته و از شرایط این صنعت عظیم مطلع است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


فقط بهزاد محمدی
سینا
به درک..انشالله برگرده و همه نیروها رو نصف کنه.خودکرده را تدبیر نیست.اقای رئیس جمهور ما از قبلی ها متنفریم.شما قول دادید و ما به شما رای دادیم.
نفتی
متاسفانه زنگنه در سه سال آخر دارو دسته خود را وارد بدنه نفت کرد و افرادی را که سالهای سال خاک و زمین خورده این سیستم بودند را کنار گذاشت و هرچه خاله و خانباجی دایی و عمو وابسته به این زنگنه بودند را وارد وزارت نفت کرد.علاوه بر آن با تصمیمات غلط و نادانانه افتضاحی به بار آورد که صد رحمت به بعدی ها. پزشکیان باید از دارو دسته زنگنه دوری کند وگرنه عواقبش را متحمل خواهد شد. باید از افرادی قدیمی تر در بدنه این سیستم استفاده کرد