۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۱۶۵۶۹۱
دولت سيزدهم هم به داد كاركنان قراردادي نفت نرسيد؛

كارنامه مردود اوجي در بهبود معيشت كاركنان نفت

پس از روي كار آمدن جواد اوجي، هر زمان كه شاغلين قراردادي و پيماني نفت به دنبال تحقق وعده هاي آقاي وزير در خصوص سامان دادن به اوضاع معيشت و تبديل وضعيت خود بودند با صحبت هاي تكراري مدير منابع انساني و گزارش هاي تكراري روبرو مي شدند.
كارنامه مردود اوجي در بهبود معيشت كاركنان نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،باوجود آنكه از ابتداي آغاز به كار دولت سيزدهم شاهد شعارهاي فراواني از سوي وزارت نفت در خصوص تعيين و تكليف مدل هاي چندگانه قرارداد كاركنان شركت نفت بوديم اما باوجود نزديك شدن به روزهاي پاياني اين دولت، هيچ اقدامي در خصوص رسيدگي به امور بيش از 20 هزار نيروي قرارداد مدت موقت نشده است.
يكي از مهم ترين شكايات نيروي انساني در دوران تصدي گري 8 ساله زنگنه بر وزارت نفت، عدم رسيدگي به امور نيروهاي قراردادي و پيماني شركت نفت و وجود شكاف بسيار عميق در ميزان دستمزد نيروهاي قراردادي با نيروهاي رسمي بود.
با روي كار آمدن دولت سيزدهم اما، يكي از پُررنگ ترين شعارهاي جواد اوجي جهت بدست آوردن صندلي وزارت نفت، رسيدگي به معيشت كاركنان قراردادي و پيماني و همچنين تعيين و تكليف اين قشر خدوم و زحمتكش شاغل در نفت بود.
ولي پس از روي كار آمدن جواد اوجي، هر زمان كه شاغلين قراردادي و پيماني نفت به دنبال تحقق وعده هاي آقاي وزير در خصوص سامان دادن به اوضاع معيشت و تبديل وضعيت خود بودند با صحبت هاي تكراري مدير منابع انساني و گزارش هاي تكراري روبرو مي شدند.
از سويي ديگر در همين دو سال بارها شاهد بي عدالتي و تبعيض ميان نيروهاي رسمي و قراردادي نفت بوديم كه وام قرض الحسنه 300 ميليون توماني جديدترين آن است.
اواسط سال گذشته بود كه منابع انساني نفت خبر از اعطاي وام قرض الحسنه 300 ميليون توماني به تمام كاركنان اين وزارتخانه را داد اما شرايطي در اعطاي اين تسهيلات ديده شده بود كه فقط مديران و كاركنان رسمي قادر به تامين اين شرايط بودند. در نتيجه بازهم كاركنان قراردادي همچون گذشته مهجور ماندند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی