۰
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۷۳۲

احمدی نژاد : هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته

به گزارش نفت ما ،سایت جهان نزدیک به علیرضا زاکانی نوشت : محمود احمدی نژاد در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، مطالبی بیان کرده که خبرنگار جهان به بخشی از آن دست یافته است.
احمدی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خیلی ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.

وی می گوید: روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و این جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهمید.

رئیس جمهور سابق در ادامه با کنایه می گوید: حالا دیگر کشور گل و بلبل شده است و ظاهرا فقط مشکل من بودم!

وی افزوده است که هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته و برای برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.

احمدی نژاد به مذاکره با آمریکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می ترسید. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده اند که به او رای داده اند.

وی اشاره کرده است که دلیل دشمنی این ها با من این است که من پول مردم را به خودشان داده ام ولی این ها مانده اند و نمی توانند پولش را تامین کنند!

احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پیام داد که از من حمایت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم!

رئیس دولت دهم گفت: لاریجانی ها با وجود اینکه من کنار رفته ام هنوز دارند علیه من کار می کنند.

وی می افزاید: پایگاهمان در بین طبقه محروم هم ضربه خورده که برای ترمیم آن باید تلاش کنیم.

احمدی نژاد درباره دانشگاه اش نیز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازی خواهد شد.

همچنین در این جلسه تصویب می شود که برای پاسخگویی به سیاه نمایی درباره عملکرد دولت نهم و دهم، یک سایت اینترنتی راه اندازی و عملکرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.

حسینی وزیر اقتصاد دولت سابق در این جلسه که پس از سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران و اظهارات وی درباره خزانه خالی، برگزار شده بود، مأمور می شود که به اظهارات روحانی پاسخ دهد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخلیه شده و به وزارت دادگستری تحویل داده شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امير حسين
داش دستت درست كارت عاليه
اميرحسين
دوباره سلام اكه ميخواي برام تووبلا كم يه نظر بذار يا يه ايميل بهم بده تابه هم كمك كنيم.آدرس وبلاكم اينه: hamechidarim1.blogfa.comخوشهال ميشم نظر بدين.ممنون
آقای هاشمی که واقعا حق دارند چون مهدی هاشمی با اون اتهامات سنگین توسط قوه عدلیه با وثیقه آزاد شد و بنظر حتما تبرئه هم خواهد شد ولی یک سوال بزرگ مطرح هست که چرا پس از فتنه مهدی هاشمی بعنوان یکی از بزرگان فتنه در رسانه ها مطرح شد؟ آیا اون همه سر و صدا دروغ بود؟
اما در خصوص آن آقای لاریجانی که سی دی وی در مجلس مطرح شد و همه پذیرفتند که ایشان در امر وساطت یا واسطه گری و امثاله دارای قدرت بالائی هستند و الا به خود اجازه نمیداد به رئیس سازمان تامین اجتماعی آن پیشنهادات شرم آور و خیانت بار به ملت و شهدا را مطرح کند و احتمالا بلکه به ظن نزدیک به یقین پرونده ایشان هم منتهی به تبرئه خواهد شد چون گرچه همه صحت آو سی دی رو بپذیرفتند و لی در قانون آئین دادرسی کیفری، ضبط صدا از ادله اثبات جرم نیست.
در نهایت بر میگردیم به عاقبت آقای احمدی نژاد: اولا باید همه دست اندر کاران مذاکرات هسته ایی اعتراف کنند که اگر سختگیریهای آقای احمدی نژاد د ر حقوق هسته ای نبود که قطعا مورد حمایت رهبر معظم انقلاب نیز بود، در مذاکرات هسته ای قدرت چانه زنی که نداشتیم ، هیچ حتما میبایست مثل زمان آقای خاتمی همه جا رو تعطیل کنیم و از 5+1 درخواست برگزاری جلسه نماییم. دوما: آقای احمدی نژاد خربزه خوردن لرز داره، گرچه شما درخصوص نشان دادن چهره واقعی آن آقای لاریجانی که درخواستهای غیر قانونی مطرح نموده بود که خود یکی از معضلات بزرگ دستگاه قضائی نیز هست، صداقت داشتین و در مورد خانواده هاشمی نیز مسائلی مطرح نمودین که حداقل در خصوص بعضی از فرزندان ایشان صحت دارد، ولی جناب آقای احمدی نژاد توکل شما به خداوند بوده و باشد که صرف نظر از حمایت مقام معظم رهبری از جنابعالی، خداوند هم نگهدار شما خواهد بود چون هدف شما شناساندن خائنین به مملکت و خون شهداست که انشالله موفق باشین
ناشناس
دکتر محمود موفقباشی
ک
همه حرفهای احمدی نزاد دروغ است .جانم فدای روحانی.وافرین برخاتمی که کوچکترین توهینی نه به رهبر ونه هیچ کس نکرد
حق
انشاء اله خدا چهره ی واقعی مسولین که خود را بحق می دانند برای مردم روشن و.... نماید.