۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۶۸۰۳۵

طمع قاچاقچیان سوخت جان ۴ نفر را گرفت

نیکبخت گفت: مشخص شد دوستگاه وانت پراید حامل سوخت فاقد پلاک با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ عبوری در محور گچین به خمیر با یکدیگر تصادف کرده که در این حادثه دو خودرو حامل سوخت دچار حریق شده و دو نفر رانندگان وانت پراید ودو نفرراننده وسرنشین خودرو پژو دردم فوت شده اند.
طمع قاچاقچیان سوخت جان ۴ نفر را گرفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس پلیس راه استان هرمزگان از تصادف سه دستگاه درمحور گچین به خمیر و فوت چهار نفر در این حادثه خبرداد.
  ‌مهدی نیکبخت در تشریج جزئیات این حادثه گفت‌: مأموران پلیس راه خمیر از وقوع یک فقره تصادف درمحور گچین ـ خمیر مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور مأموران گشت پلیس راه در محل مشخص شد دوستگاه وانت پراید حامل سوخت فاقد پلاک با یک دستگاه سواری پژو 405 عبوری در محور گچین به خمیر با یکدیگر تصادف کرده که در این حادثه دو خودرو حامل سوخت دچار حریق شده و دو نفر رانندگان وانت پراید ودو نفرراننده وسرنشین خودرو پژو دردم فوت شده اند. 
 این مسئول انتظامی علت وقوع این حادثه را عدم رعایت حق تقدم توسط یکی از خودروهای حامل سوخت از فرعی به اصلی عنوان کرده و اظهار داشت : برابر بررسی و کارشناسی های صورت گرفته بیشتر تصادفات بدلیل رفتار ناصحیح رانندگان خودروهای شوتی سوخت بر با خودرو های فاقد پلاک ویا پلاک مخدوش رخ می دهد که این خودروها ضمن ایجاد بی نظمی در ترافیک ،برای دیگر رانندگان عبوری خطر ساز می شوند و جان خود و دیگر هم وطنان را به خطر می اندازند.
رییس پلیس راه استان هرمزگان خاطر نشان کرد: به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در وضعیت خودرو و تغییر درارقام پلاک جرم بوده ودر صورت مشاهده توسط ماموران پلیس راه ضمن جلوگیری از تردد این گونه خودروها ، رانندگان آنها جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی