۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۶۷۴۳۷

قتل یکی از کارکنان حراست نفت و گاز کارون

این مامور وظیفه شناس صنعت نفت، پس از مجروح شدن بلافاصله به بیمارستان نفت اهواز منتقل و تحت اقدامات درمانی و مراقبت‌های پزشکی ویژه قرار گرفت اما پس از یک هفته تحمل جراحات، جان خود را از دست داد.
قتل یکی از کارکنان حراست نفت و گاز کارون
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سید عادل شرفا » نیروی گشت حراست شرکت نفت و گاز کارون در پی اصابت گلوله از سوی سارقان مسلح کشته شد.
این افسر گشت حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ در حین انجام وظیفه در منطقه منصوری شادگان با سارقان مسلحی که قصد سرقت اموال بیت المال از تاسیسات نفتی را داشتند درگیر شد و از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله سارقان قرار گرفت.
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، این مامور وظیفه شناس صنعت نفت، پس از مجروح شدن بلافاصله به بیمارستان نفت اهواز منتقل و تحت اقدامات درمانی و مراقبت‌های پزشکی ویژه قرار گرفت اما پس از یک هفته تحمل جراحات، جان خود را از دست داد.
مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز کارون با صدور پیامی بر شناسایی و دستگیری ضاربان و پیگیری مجازات آنان از طریق مراجع قانونی تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، ۲۵ دی ۱۴۰۱، «غلامرضا خالدی» نیروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون نیز در پی اصابت گلوله از سوی سارقان مسلح کشته شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی