۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۱۶۷۳۵۶

برگزاری مراسم جشن آغاز هفته وحدت در پتروشیمی گلستان

 مدیر اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: بهره‌برداری از پروژه پتروشیمی در گلستان اشتغال پایدار برای جوانان استان و منطقه به همراه خواهد داشت.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم جشنی در محل سایت پتروشیمی گلستان با حضور حاج آقا آخوند رهبر امام جمعه شهرستان آق قلا و نیز مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه همچنین ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا وعده ای ازعلمای اهل سنت، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان برگزار شد.
 مدیر اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: بهره‌برداری از پروژه پتروشیمی در گلستان اشتغال پایدار برای جوانان استان و منطقه به همراه خواهد داشت.
وی یادآوری کرد: استان گلستان رنگین کمان اقوام است که سهامدارن این پروژه بزرگ نیز از همه اقوام برای سرمایه گذاری در کنار هم برای پیشرفت استان قدم برداشته اند و امیدواریم بااقداماتی که جهت تامین گاز وآب منطقه و نیز تامین مالی پروژه باتوجه به مصوبه صندوق توسعه ارزی صورت گرفته درآینده ای نزدیک شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم ای دیار باشیم.
در ادامه آخوند رهبر نیز در این مراسم گفت: ماه ربیع، با نام و میلاد پیامبر نور و رحمت، عشق و معرفت و سیره و آموزه های حضرت خاتم، محمد مصطفی (ص) متبرک شده تا کویر جان های غفلت زده و تشنه معرفت را سیراب کند و همزمانی آن با خجسته ولادت موسس فقه جعفری و معمار مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) دین اسلام را به کمال رساند.
وی نیز افزود: هفته وحدت نماد و نشانی از اتحاد و همبستگی جهان اسلام و مسلمین است، لذا این هفته را که هفته اخوت و برادری مسلمانان جهان است، گرامی داشته و تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید است با عنایت پروردگار متعال این اتحاد و همدلی ادامه یابد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی