۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۶۶۳۹۹

رشد تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان  

معظمی تصریح کرد: تولید ۸۶ هزار و ۳۴۵ تن اوره و ۵۳ هزار و ۱۶۹ تن آمونیاک در این ماه رکوردی بی سابقه در تاریخ پتروشیمی مسجد سلیمان به شمار می‌رود و گامی بلند در جهت تحقق اهداف سازمانی و ارتقا جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود. 
رشد تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان  
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پیتروشیمی مسجد سلیمان از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در تیرماه 1403 در این واحد صنعتی خبر داد. 
عباس معظمی با اعلام‌ این خبر گفت: این دستاورد ارزشمند در سال جهش تولید، مبین همدلی پشتکار و عزم راسخ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان در مسیر اعتلای این مجموعه پر افتخار است.  
معظمی تصریح کرد: تولید 86 هزار و 345 تن اوره و 53 هزار و 169 تن آمونیاک در این ماه رکوردی بی سابقه در تاریخ پتروشیمی مسجد سلیمان به شمار می‌رود و گامی بلند در جهت تحقق اهداف سازمانی و ارتقا جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود. 
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان ضمن اطمینان از تداوم این روند پویا و مثبت، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افتخارات بزرگتری برای پتروشیمی مسجد سلیمان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و به سوی قله‌هایی رفیع تر با گامهایی استوار و عزمی راسخ رهسپار خواهیم شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی