۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۶۵۹۹۶

هدف پتروشیمی کارون، تامین نیاز داخلی صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات است

اولین گروه از مشتریان صنایع پایین‌دست و مصرف‌کننده ایزوسیانات از شرکت پتروشیمی کارون بازدید کردند.
هدف پتروشیمی کارون، تامین نیاز داخلی صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این بازدید که روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه از شرکت پتروشیمی کارون انجام شد، علیرضا صدیقی زاده ضمن تشریح شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و متعاقب آن مجتمع پتروشیمی کارون اظهار داشت: هدف از ساخت این مجتمع تأمین نیاز داخلی صنایع پایین‌دست صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات بود و ما مصمم هستیم تا به این هدف دست یابیم. 
مدیرعامل پتروشیمی کارون، ادامه داد: دراین‌خصوص ما با شناسایی نیاز بازار و مصرف‌کنندگان زنجیره ارزش پلی‌یورتان با تحقیق و پژوهش در خصوص دستیابی به تکنولوژی تولید محصولات موردنیاز این زنجیره اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌ایم و با اعتماد به جوانان، توانستیم به تکنولوژی تولید گریدهای مختلف ایزوسیانات دست پیدا کنیم.
وی رمز این موفقیت را در چابک‌سازی سازمان، اعتماد به نیروهای نخبه و جوان و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین تجهیزات دانست و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی قریب‌الوقوع طرح هایکو بتوانیم به تولید پایدار و مطمئن دست یابیم. 
مدیرعامل پتروشیمی کارون یکی از اهداف این بازدید را آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با فرایند بسیار سخت و پیچیده تولید گریدهای مختلف ایزوسیانات برشمرد و از همراهی مشتریان و شرکای تجاری این شرکت تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی