۲
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۶۵۹۴۴
نجفی اردکانی در مجمع عمومی سالیانه جم در پاسخ به توکلی مدیرعامل پتروشیمی مهر؛

پتروشیمی مهر خوراک را ارزي گرفته و باید ارزي پرداخت نماید نه ریالی

نجفی اردکانی در پاسخ به صحبت های مدیرعامل پتروشیمی مهر گفت: پرونده خوراک پتروشیمی مهر طبق ادعای شما کرسنت نیست و بحث مناظره جلیلی و زنگنه مطرح نبوده بلکه بحث حقوق و منافع سهامداران جم مهم است.
پتروشیمی مهر خوراک را ارزي گرفته و باید ارزي پرداخت نماید نه ریالی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یکی از موضوعات مهم مجمع پتروشیمی جم موضوع اجرای حکم قطعی دادگاه در خصوص پتروشیمی مهر بود.
هاشم نجفی اردکانی در این خصوص در پاسخ به صحبت های مدیرعامل پتروشیمی مهر گفت: پرونده خوراک پتروشیمی مهر طبق ادعای شما کرسنت نیست و بحث مناظره جلیلی و زنگنه مطرح نبوده بلکه بحث حقوق و منافع سهامداران جم مهم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مبروک
مصادره گردید.پرسنل پتروشیمی مهر باید از این خبر خوشحال باشند چون از گزندهای شغلی یک سهامدار نامحسوس و مجازی که در خطر بودند ، نجات یافتند و در زیر سایه یک پتروشیمی بزرگتر با سرمایه بیشتر قرار گرفتند.
حالا می تونید با خیال راحت و بدون دغدغه و با افتخار نام و تصویر مدیرعامل تون رو در وب سایت شرکت درج و عملکرد هاتون رو به روز رسانی نمایید .
شلیف
ده بار من به شما زنگ زدم پول ما رو بدید.نمی خوایم وارد این بحث ها بشیم.با ما بازی نکنید.(۲).ما یه رایی گرفتیم ، من خواهش می کنم، خیلی منطقی ، برید رای رو اجرا کنید، من هم اجرا نمی کنم.مرجع قضایی شعبه اجرای احکام . حساباتون توقیف شده الان،املاکتون ما نامه توقیفی فرستادیم الان،بقیه شم انجام می دم..[صدای دست زدن حضار در جلسه.]
کافیه دیگه.
با توجه به مسدود بودن حساب های این شرکت تا اطلاع ثانویه حقوق شما به صورت رمزارز پرداخت می گردد.خیلی وقت پیش توی عسلویه حقوق رو توی پاکت نامه می دادن ولی اون صفرهای رو اسکناس ارزش داشت و جا می شد.الان گونی یا شلیف نیازه.
اون بنده خدا نوستراداموس خوب پیش بینی کرده بود.
به یک طراح Logo و Rebranding/Branding حرفه ای برای Merging دو شرکت نیازمند می باشد.
آدرس : منطقه ویژه پارس-عسلویه-پتروشیمی جم
نعمتی به نام تحریم
پتروشیمی مهر در باتلاقی گیر افتاده و هر چه دست و پا می زنه نمی تونه خودش رو نجات بده.یک لاین تولید داره.با درآمد این یک لاین هم باید حقوق و مزایای پرسنل رو بده، یوتیلیتی،,خوراک ، سایر هزینه های جاری مربوط به تعمیر و نگهداری، سود سهامداران و سنگینی تر از همه بدهی معوقه سنگین پتروشیمی جم.صد سال دیگه هم ازاین باتلاق در نمی آد. به مثابه زندگی اکثر مردم عادی در وضعیت فعلی کشور.
منتفعین میلیاردی و چند ده میلیاردی و چند صد میلیاردی این پتروشیمی که یک ساله ره صد ساله پیمودند جهت نجات شرکت و اثبات تعهد اخلاقی خود آستین ها را بالا زده با فروش برخی از املاک خود جهت نجات شرکت اقدام نمایید.