۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۱۶۵۸۱۸

کشف سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش مالی سوخت های قاچاق شده توسط این شرکت را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی۸۴۰میلیارد ریال عنوان کرد.
کشف سوخت قاچاق در هرمزگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از طریق صدور و خرید اسناد جعلی توسط یک شرکت تولیدی در استان خبرداد.
  سردار علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت:مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک شرکت تولیدی و عامل قاچاق سازمان یافته سوخت را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی جهت بررسی دقیق موضوع، با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از بنادر تجاری استان اعزام که در بررسی های میدانی و فنی صورت گرفته مشخص شد که یک شرکت تولیدی قیر، با استفاده از اسناد صوری و جعلی از فرآورده های نفتی یارانه ای در ازای حلال 402و 503جهت تولید قیر محلول 250mc استفاده می نماید.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی دقیق تر و نمونه برداری و آنالیزهای صورت گرفته مشخص شد شرکت موصوف ضمن تبانی با چند شرکت تعطیل و ورشکسته، جهت قانونی نشان دادن حلال مورد استفاده تولیدقیر اقدام به خرید اسناد صوری و جعلی کرده و با این شیوه و شگرد تا کنون 2 میلیون و 620 هزار لیتر گازوئیل، قاچاق کرده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این خصوص مدیر عامل شرکت موصوف به اتهام مشارکت در قاچاق حرفه ای وسازمان یافته سوخت و فرآورده های نفتی احضار و در اجرای دستور قضائی و با صدور قرار وثیقه 200میلیارد تومانی برای انجام اقدامات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش مالی سوخت های قاچاق شده توسط این شرکت را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی840میلیارد ریال عنوان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی