۱۱
۱۵
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۱۶۵۳۹۱

رای بزرگترین پرونده تاریخ پتروشیمی به نفع پتروشیمی جم صادر شد

شرکت پتروشیمی جم از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، چند سال قبل یک دعوای حقوقی در خصوص نرخ تأمین خوراک شرکت پتروشیمی مهر و عدم پرداخت این شرکت مطرح کرد که مراحل متعدد رسیدگی قضایی را پشت سر گذاشت.
رای بزرگترین پرونده تاریخ پتروشیمی به نفع پتروشیمی جم صادر شد
به گزارش نفت ما ، رای بزرگترین پرونده تاریخ پتروشیمی ایران مربوط به دعوای حقوقی شرکت پتروشیمی جم با پتروشیمی مهر در دیوان عالی کشور صادر شد.
با محکومیت شرکت پتروشیمی مهر به پرداخت حداقل ۸۷۲ میلیون دلار به شرکت پتروشیمی جم، پرونده بزرگترین دعوای حقوقی صنعت پتروشیمی ایران در دیوان عالی کشور بسته شد.
 گفتنی است: شرکت پتروشیمی جم از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، چند سال قبل یک دعوای حقوقی در خصوص نرخ تأمین خوراک شرکت پتروشیمی مهر و عدم پرداخت این شرکت مطرح کرد که مراحل متعدد رسیدگی قضایی را پشت سر گذاشت.
 
 در خصوص دعوای شرکت پتروشیمی جم با پتروشیمی مهر با موضوع ابطال رای دادگاه تجدید نظر و ابطال رای داوری به ارزش ۸۷۲ میلیون دلار پس از پیگیری های متعدد حقوقی توسط مدیران این شرکت، اعمال ماده ۴۷۷ توسط رئیس محترم قوه قضاییه، رای دادگاه تجدید نظر مبنی بر ابطال رای داوری توسط قضات دیوان عالی کشور ابطال و بار دیگر ضمن تأیید رای داوری، پتروشیمی مهر به پرداخت حداقل ۸۷۲ میلیون دلار بابت خرید اتیلن از پتروشیمی جم محکوم شد.
 
 شایان ذکر است از این پرونده به عنوان بزرگترین پرونده تاریخ صنعت پتروشیمی نام برده می شود.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آقای بیات با این مبلغ طلب ۸۷۲ میلیون دلار می تواند دو ماه حقوق که هر ساله بمنظور رفع مشکلات بازنشستگان ورفع حوائج آنها کمک می کرد پرداخت نمائید ودیگر بهانه تراشی راه اندازی نکند.
اتاق فکر آقای بیات رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگان اقدامی انجام دهید که اعضاء دعاگوی باشند.
پایدار باشید
بازنشسته محتاج نفت
جک اسپارو
خدا کنه عاقبت مهر و کارمنداش بعد اینهمه سال اسیری تو دست مدیرای بی کفایت و باندهای مافیایی بخیر کنه
تازه مهر با حضور آقای مهندس توکلی به آرامش رسیده بود.
MJPC
مشکل همینه دوست عزیز.
درد دندون خراب شده رو نمی تونی همیشه با مسکن حل کنی.بالاخره یه روزی باید کشیده بشه.
اگر پتروشیمی مهر هم واگذار نشه بالاخره تا بازنشستگی کارمندهای فعلی اش باید بدهی پس بده.
پس سود سهامداران و مزایا و رفاه کارمندان کارمندان اش به نحوی تحت تاثیر قرار می گیره.
سنگوو
نه آقا.اینطور نیست . داره تاوان می ده.منجمله مدیر عامل فعلی و قبلی و قبلی تر
و استانبول نشین ها.
آقای.... شما دارید دسترنج زحمات فرد یا افراد و خانواده های انها رو می خوردید و این همه تشویش در این پتروشیمی به همین دلیل هست. شما یک قطره عرق برای رسیدن به این کرسی نریختید.شما همه تون لقمه رو از دهان بچه مردم گرفتید و گذاشتید دهان بچه های خودتون.

این همه تشکیلات در عسلویه توسط زحمات افرادی بنا شد که نه اینکه بهره ای نبردند بلکه ثمره اش روان پریشی و افسردگی و ورشکستگی و شرمندگی جلوی خانواده و نهایتاً......
چوب خدا بی صداست.امیدوارم بدتر از این سرش در بیاد.
رسانه محترم لطفاً منتشر کن.
یه ذره بیشتر و عمیق تر فکر کن.یه ذره تحقیق و گوگل لازمه.
نهایتا قراره منافع چی کسانی تامین بشه.و سرمایه مملکت کجا بسوزه. حال جهت کارنامه سازی هم دوتا اتاقک ساخت.
بعد اونوقت مدیرعامل پتروشیمی مهر با صدور نامه اقدام به گفتار درمانی می کند
بعد اونوقت مدیرعامل پتروشیمی مهر با صدور نامه اقدام به گفتار درمانی می کند
ارزش کارخانه یک چهارم مقدار بدهی هم نمی شود
MJPC
به نظرم پتروشیمی جم بهتره جهت کاهش جلوگیری از اتلاف وقت در رفت و آمد کارمندان جدیدش به دفاتر پتروشیمی جم و بالعکس یه تونل مثل تونل های حماس ،هایپرلوپ ایلان ماسک یا تیوب لندن احداث کنه.
MJPC
این رو باید از کارشناس قیمت گذاری سوال گرفت که چطور یک پتروشیمی به ارزش ۱۰۰۰ میلیون دلاری رو چطوری قیمت گذاری کرده اقساطی و به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار.‌
ماشین حساب
درسته می گه دیگه. اون کارخونه با در نظر گرفتن استهلاک ۲۰ ساله اش الان ۲۲۰ تا نمی ره.ضربدر ۴ کن .تقریبا به همون ۸۷۲ می رسی. چرا یه نفر فقط داره کلید پایین رو فشار می ده.
کاسب تحریم و فرار از واقعیت
از قدیم گفتن چاقو رو نباید دست بچه داد.هم ممکنه به خودش آسیب بزند و هم دیگران.....
حکایت پتروشیمی مهر .... یکی از موفق ترین پتروشیمی های کشور در قالب بخشی از بدهی به پتروشیمی دیگری واگذار شد. رکورد دیگری در تاریخ پتروشیمی و صنعت نفت ایران. از میان رکوردهای دیگه مثل حقوق ۸۰۰ میلیون تومانی مدیر عامل سابق در سال ۹۷. رکورد های متعدد و متعجب.
آقای ..... حقیر به عنوان یک یک وطن دوست
اگر....... تونست رضایت حداکثر ۲۰ درصد مردم رو از شرایط فعلی به لحاظ معیشتی و انواع مشکلات دیگه از جمله امید به آینده که مهمترین هست رو کسب کنه اونوقت من هم به جلگه شما می پیوندم.حالا شما هر چی دوست داری اون انگشت رو به پایین رو فشار بدید.
احتمالا فراموش کرده آید که کشور فعلی روی همین پاشنه ( درآمدهای نفتی و پتروشیمی) داره اداره می شه. که متاسفانه این وضعیت اش هست.نه روی صادرات خودرو ، انواع لوازم خانگی ، گجت ها و غیره.

التماس تفکر
ه.ل.د.ی.ن.گ
مهر عوض اینکه به دنبال حق و حقوق خودش باشه یک و دو نفر هستند همیشه ه.ل.د.ی.ن.گ هستند پیش آقای x.y
یه غل و زنجیر سنگینی به پایه پتروشیمی مهر بسته شده و این دو آقا می رند هلدینگ که شاید بتوانند کلید اون رو پیدا کنند.زهی خیال باطل.
از عرش به فرش
متوجه هستید که پتروشیمی مهر در بین سایر پتروشیمی های منطقه و کشور تقریبا و قطعا حرفی برای گفتن نداره.هر پتروشیمی هرزگاهی یه خبری از یک تغییر و تحول، توسعه و پیشرفت و کسب مدال و یا تندیسی ازش در رسانه ها منتشر می شه.ولی پتروشیمی مهر در چراغ خاموشی مطلق فقط همون روند و تناژ تولید سال های اول راه اندازی اش رو کماکان پیش می بره.جای تأسف.البته خب دلیلش بر کسی پوشیده نیست.