۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۵۹۷۵۱

انهدام شبکه سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: افزون بر ۲۰ نقطه و محل انباشت سوخت قاچاق که به صورت بتنی و فلزی توسط قاچاقچیان در زیرزمین تعبیه شده بود، شناسایی و در این راستا ۳۰۰ مخزن پلاستیکی و فلزی منهدم و حدود ۴۰ کیلومتر لوله‌کشی‌های انتقال سوخت از مخازن به سمت خارج از محدوده امحا شدند.
انهدام شبکه سوخت قاچاق در هرمزگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق‌آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین بندرعباس خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۳۰۰ مخزن فلزی و پلاستیکی تخریب و ۴۰ کیلومترلوله انتقال سوخت کشف شد.
 سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: در ادامه اجرای سلسله طرح‌هایی که در نقاط آلوده سراسر استان اجرا شد با بررسی اطلاعاتی و برنامه ریزی هدفمند یکی از کانون‌های مهم قاچاق سوخت در غرب بندرعباس شناسایی و بامداد امروز (سه‌شنبه) طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین انجام شد.
وی بیان کرد: در این طرح که با مشارکت ماموران انتظامی بندرعباس، پلیس امنیت اقتصادی و یگان ویژه با حضور میدانی و هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد، افزون بر ۲۰ نقطه و محل انباشت سوخت قاچاق که به صورت بتنی و فلزی توسط قاچاقچیان در زیرزمین تعبیه شده بود، شناسایی و در این راستا ۳۰۰ مخزن پلاستیکی و فلزی منهدم و حدود ۴۰ کیلومتر لوله‌کشی‌های انتقال سوخت از مخازن به سمت خارج از محدوده امحا شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر این‌که این طرح‌ها ادامه دارد و نخستین و آخرین طرح نیز نخواهد بود، اظهارکرد: برابر اعلام سردار فرماندهی کل انتظامی کشور امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی