۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
کد مطلب : ۱۵۸۵۳۳

بازدید سرزده مدیرعامل پتروشیمی شازند از مجتمع

دکتر خلیلی نیا به صورت سرزده از واحدهای تخلیه نفتا، انبار محصول و اتوکسیلات بازدید نمود.
بازدید سرزده مدیرعامل پتروشیمی شازند از مجتمع
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل پتروشیمی شازند روز دوشنبه ۲۰ شهریور به همراه جمعی از مدیران از برخی از واحدهای مجتمع بازدید کرد.
خلیلی‌نیا با حضور در واحد تخلیه نفتا، ضمن تشکر از هوشیاری به موقع همکاران مرتبط و سرعت عمل آنها در اطفای حریق، خواستار توجه ویژه تمامی همکاران در بخش های مختلف شرکت نسبت به توجه ویژه در ارتباط با رعایت مسائل و دستور العمل های ایمنی شد و بر اهمیت این موضوع در بهبود فرایندهای کاری تاکید نمود.
 

 وی در ادامه از انبارهای محصول بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های این واحد قرار گرفت.




 واحد اتوکسیلات دیگر واحدی بود که خلیلی نیا از آن بازدید کرد و بعد از توضیحات مبسوطی توسط مدیران و‌ کارشناسان، مدیرعامل شاراک دستورات مورد نظر را برای رفع مشکلات این واحد صادر کرد.



مدیرعامل پتروشیمی شازند در پایان از تلاش ها و اقدامات ارزنده و شایسته همه کارکنان واحدهای مذکور که به همراه سایر واحدها موجب افزایش تولید شده تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بنده خدا
گاها ادم از خوندن اخباری مثل این خبر شاخ در میاره .... یا شما تیتر زن خوبی ندارین و یا اینکه .... مگه میشه یه مدیر عامل که حداقل هفته ای چهار روز در مجتمع باشه یه هویی و سر زده به مجتمع تحت پوشش خودش که بیش از 90 درصد کاراش باید اونجا باشه رفته باشه !!!!!!!
شاید روشهای مدیریت عوض شده و تمرکز مدیریت از مجتمع تولیدی به دفاتر تهران تغییر یافته
سلام بر همه دوستان
از چه زمانی بازدید یک مدیر عامل از مجموعه زیر دستش که بایستی مداوم باشد سر زده انجام میشود، یاد روزهایی بخیر که مدیر عاملهای قبلی مانند اقای مهندس طاهری هر هفته نیمه شب بدون لشکر در سایت از واحدها بازدید و مرحوم مهندس بیگی که مدام در سایت و بعضی مواقع سرزده به دفتر تهران میرفتند.
عشق این بابا گرفتن عکس یادگاری هست