۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۵۴۴۶۱

یکه تازی پتروشیمی خارک در فروش، تولید و سود

شرکت یتروشیمی خارک صورت های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد۔
یکه تازی پتروشیمی خارک در فروش، تولید و سود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت پتروشیمی خارک در پروسه زمانی ذکر شده با سرمایه 600 میلیارد تومانی برای هر سهم 6521 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۷ درصد افزایش داشته است . مجموع سود خالص این شرکت به ۳۹۱۲ میلبارد تومان رسید۔این در حالیست که ۴۵۰۷ میلیارد تومان سود ناخالص داشته که نسب به دوره مشابه قبل ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده است.
«شخارک» در 12 ماهه منتهی به اسفند از فروش محصولات خود  ۱۱۸۷ میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ 1126 میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد.
همچنین مبلغ فروش این شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
نرخ فروش متانول در اسفند نسبت به میانگین ‎12‏ ماهه حدود ۹۳ درصد رشد داشته است۔سایر محصولات شرکت نیز شامل گوگرد ‎،پنتان،بوتان و پروپان با رشد قابل توجه نرخ فروش در اسفند ماه همراه شدند۔
در نهایت مجموع سود خالص شرکت ۳۹۱۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه گذشته ‎37 درصد رشد را شاهد بوده افزون بر این شرکت ‎4527 میلیارد تومان سود عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ‎52درصدی را نشان می دهد.
این شرکت در این دوره ‎828 میلیارد تومان مالیات پرداخت کرد تا در نهایت به سودخالص ۳۹۱۲ میلیارد تومانی دست یافت۔درآمد ۱۲ ماهه «شخارک» از محل صادرات محصولات خود نسبت به مقطع مشابه قبلی ۱۱ درصد افزایش یافته است.
گفتنی است حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به ۳۵ درصد رسید۔ این در حالی است که این رقم در دوره قبل ۳۱ درصد بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علي
از مديران اصيل نفتي همين انتظار است