۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۵۲۵۵۷

پیام مدیر عامل مخازن سبز برای دهه فجر

مهندس يزدانى كاشانى گفت: افتتاح مخازن ۹ گانه شرکت مخازن سبز در سالگرد انقلاب اسلامی نشانه شکوفایی صنعتی و اقتصادی میهن عزیزمان و شکست سیاست تحریم دشمنان است.
پیام مدیر عامل مخازن سبز برای دهه فجر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل محترم این شرکت در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت که به شرح ذیل است: 
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.
دهه مبارک فجر یادمان حماسه پیروزی، ظهور پایه ‌های انقلاب، و ایام تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌‌اند، است.
چهل و چهارمین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه، همواره با صلابت پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و یوم الله 22 بهمن به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه جهادگران صنعت و مدافعان تولید و تمامی کارکنان خانواده بزرگ  شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را مسئلت دارم.
در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی مخازن ۹ گانه شرکت مخازن سبز افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که خود نشانه‌ای روشن از شکوفایی صنعتی و اقتصادی میهن عزیزمان و شکست سیاست تحریم دشمنان است.

محمدرضایزدانی کاشانی/مدیرعامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی