۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۷۸۳۱۸

صنعت پتروشیمی پلی به سوی توسعه‌ پایدار

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت پتروشیمی با توجه به قابلیت های خود می تواند اقتصاد و نیز صنایع مختلف کشور را به سوی آینده‌ای پر رونق و توسعه‌ ای پایدار سوق دهد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،حسین امیری خامکانی  با تاکید برحمایت مجلس از روند توسعه صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: با فعال شدن بخش های عمرانی و تولید در کشور و همچنین گسترش صنایعی مانند پتروشیمی می‌توان جانی تازه به توسعه اقتصادی و صنعتی کشور بخشید.
این عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صنعت پتروشیمی دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه است، افزود: رونق صنعت پتروشیمی قابل انکار نیست، با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، جهش در پتروشیمی محقق شده و همچنین برای تحقق برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش برای افزایش ظرفیت تولید همسو با ایجاد شغل‌های جدید با عزمی جدی باید به سوی آینده حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: در صنعت پتروشیمی باید قیمت تمام شده تولید کاهش و بهره وری و کیفیت افزایش یابد تا محصولات پتروشیمی ایران توان رقابت با سایر رقبای جهانی را داشته باشد و در این مسیر اتحاد و همکاری میان تولید کنندگان محصولات مختلف پتروشیمی با هدف حضوری پایداردر بازارهای جهانی ضروری است.
امیری خامکانی تصریح کرد: در بخش خصوصی و غیردولتی توانایی فنی و مهندسی بسیار خوبی وجود دارد و با وجود نیروی انسانی توانمندی که در این صنعت فعال هستند، پتروشیمی در سال‌های گذشته توسعه خوبی یافته است و اکنون نیزخوشبختانه این روند با تلاش های صورت گرفته با شتابی مطلوب ادامه دارد.   منبع: نیپنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی