۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۶۱۵۱۳
مجمع شرکت نفت ایرانول برگزار شد؛

رشد۱۴درصدی سود خالص شرکت نفت ایرانول

مجمع شرکت نفت ایرانول منتهی به سال مالی ١٣٩٥ امروز شنبه سوم تیر ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار و برای نخستین بار شرکت نفت ایرانول موفق شد بیشترین رشد سود دهی عملیاتی با ١٤درصد و سود خالص با ٣٩ درصد افزایش را در بین شرکتهای روانکاران نسبت به سال ١٣٩٤ به خود اختصاص دهد .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مهندس عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در این مجمع گزارشی از فعالیت دو ساله خود و اعضای جدید هیات مدیره به سهامداران ارایه و سهامداران از عملکرد  وی در این شرکت که موجب رشد سوددهی ،اجرای  پروژه های اساسی و اصلاح ساختار ، توجه به نیروی انسانی ، کاهش ٣ درصدی بهای تمام شده محصولات ، صرفه جویی و کاهش هزینه ها، افزایش سهم بازار و کاهش خام فروشی و تدوین استراتژی بلندمدت برای این شرکت شده تقدیر و تشکر کردند . مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت طی سه سال گذشته  رکورد تولید و فروش مقداری و مبلغی محصول نهایی ، سوددهی و مقدار صادرات به خصوص محصول نهایی را  شکسته و سهم بازار ایرانول را حدود ٤ درصد افزایش داده است و خام فروشی را ٣٠ درصد کاهش و فروش مقداری محصول نهایی را ٣٠ درصد افزایش داده است . اسحاقی از بهره برداری پایانه صادراتی ایرانول ، برج خنک کننده پالایشگاه ابادان و خط ریلی حمل محصولات صادراتی ظرف سه ماه اینده خبر داد و گفت : استراتژی ایرانول ١٤٠٤ بزودی نهایی و تصویب می شود که بر اساس این برنامه طی هشت سال خام فروشی ایرانول تقریبا به صفر می رسد وی از تهیه حدود ١٢ پروژه به همراه برنامه زمانبندی شده ظرف پنج سال اینده در این شرکت خبر داد.
 در این مجمع اعلام شد سود ایرانول از ١٤٥ میلیارد تومان در سال ٩٤ به ٢٠٣ میلیارد تومان در سال ٩٥ افزایش یافته که ناشی از کاهش اساسی هزینه های مالی و بهای تمام شده فروش ، تغییر در سیاست های فروش و فروش ساختمان مازاد شرکت میباشد  که در پایان با تصویب مجمع به ازای هر سهم١٨٠تومان سود تقسیم شد که مورد استقبال و تشکر سهامداران قرار گرفت.  گفتنی است در مجمع ٩٤ به ازای هر سهم ١١٠ تومان تقسیم گردیده بود.     منبع:  روابط عمومی وتبلیغات
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی