۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۱۰۹۶
اختصاصی نفت ما ؛

صندلی های خالی در نمایشگاه هشتم نفت اهواز+تصاویر

موازی کاری دو شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت باعث شد تا امروز هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز با عدم استقابل شرکت ها و صندلی های خالی افتتاح شود .
صندلی های خالی در نمایشگاه هشتم نفت اهواز+تصاویر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،متولی برگزاری این نمایشگاه در دوره های پیشین ، شرکت ملی حفاری و نفتخیز جنوب بودند اما آنطور که خبر می رسد اختلاف در این 2مجموعه باعث شده تا هر کدام از شرکت ها به صورت جداگانه نسبت به برگزاری نمایشگاه تخصصی اقدام نمایند . مشکلات پیش آمده بین این دو مجموعه سبب شده تا شرکت های نفتی و سازندگان دچار سردرگمی شوند و برخی تمایل به حضور در نمایشگاهی که شرکت ملی حفاری در دی ماه آن را برنامه ریزی کرده داشته باشند .  هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز که می توانست خروجی مثبتی برای سازندگان داخلی داشته باشد اینک تحت الشعاع اختلاف بین دو مجموعه قرار گرفته است . در هرحال باید دید نمایشگاه دی ماه به چه شکل و شمایلی برگزار خواهد شد.        
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی کرانی
ضمن سپاس از مدیر عامل محترم جناب آقای عالیپور باید عرض شود می بایست عارضه یابی شود و دادن آمار 250 واحد در نمایشگاه یک تبلیغات بیش نیست چون به نظر حقیر عمق مهم است و ما به طول و عرض دل خوش کرده ایم البته مطمن هستم مهندس عالیپور نظر حقیر را دارد ولی وقتی کار را به کاردان نمیسپارد همین میشود وقتی فقط هرساله صنعتگران کالا عرضه میکنند ولی تقاضا شکل نمیگیرد وقتی یک عده دنبال گرفتن فضا در سالن کارون هستند وقتی نماینده صنعتگران برای 10 دقیقه نمیتوانند مدیر عامل محترم را قبل از افتتاح زیارت کنند وقتی مجمو عه نمایشگاه هم فضا را میفروشند و هم خودشان جانمایی میکنند و نماینده مناطق هم از توان انجمن سازندگان نظری نمیخواهد و اگر هم نظر ی را به تصویب رساندند بعدااز خروج نماینده انجمن مصوبه ملغی میشود همین میشود که نمایشگاه به نام نمایشگاه ساخت تجهیزات در قالب خود جای نمیگیرد انشالله جناب مهندس عالیپور موفق شود و منبعد بیشتر از بازوی خود که همانا انجمن سازندگان نفت خوزستان است بیشتر استفاده کنند