۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۵۰۶۶۱
یک منبع آگاه در گفت و گو با"نفت ما":

شایعه تغییر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس کذب محض است

چندی است در فضای مجازی اخباری دست به دست می شود که حکایت از برکناری عادل نژاد سلیم ،مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج قارس دارد و این شنیده ها تا جایی پیش رفته که این برکناری را قریب الوقوع دانسته است!
شایعه تغییر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس کذب محض است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،چندی است در فضای مجازی اخباری دست به دست می شود که حکایت از برکناری عادل نژاد سلیم ،مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج قارس دارد و این شنیده ها تا جایی پیش رفته که این برکناری را قریب الوقوع دانسته است! براساس پیگیری های خبرنگار نفت ما از منابع مطلع شایعه برکناری نژاد سلیم به شدت تکذیب شده و حتی عنوان شده که بیژن زنگنه ،وزیر نفت هم از جابه جایی نژاد سلیم مخالف است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شماکه نون خورایشان هستید
رضا
حالا اگر عوض شود مشکلی پیش میاد که اینطوری موضع گرفتید.
با سلام
شایعه نیست و خبر صحت دارد. جایگزین ایشان م د می باشد.
علي زماني
بسم الله الرحمن الرحيم.
مهمترين عواملي كه باعث بي انگيزه شدن منابع انساني وعدم تعهد وتعلق سازماني وعدم رضايت شغلي شده اند.وموجبات فرسودگي شغلي رادرصنعت نفت وشركت هاي تابعه بوجود آورنند.عبارتند از. يك. عدم توجه به تجربيات ارزشمند كاري وسوابق آموزشي وسوابق ايثارگري ولياقت وشايستگي واستعداد هاي منابع انساني درقوانين ومقررات وزارت نفت. دو.عدم اجراي ماده 10 و14 ابلاغي ازرياست محترم جمهوري.سه.عدم تعيين وتكليف منابع انساني درواگذاري به بخش شبه دولتي.
چهارم.عدم اجراي طرح هاي.طبقه بندي مشاغل كارمندان.كارهاي سخت وزيان آوربراي كارمندان.سندراه بردي رزمندگان ايثارگر.پنچم.عد م توجه به ارتقاء شغلي كارمندان رسمي ايثارگر.وعدم توجه به يكسان سازي قوانين ومقررات ايثارگران.
ششم.كاهش خدمات بهداشت ودرمان وواگذاري به بخش خصوصي

با ادب واحترام وتشكرفراوان.
ظاهرا آقای ...... جایگزین ایشان هستند

پاسخ: