۰
۱۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۶۶۴۶
کارکنان بزرگترین پالایشگاه بنزین سازی کشور:

لطفا کمی هم ما را ببینید!

در کنار بی توجهی به نیروی انسانی یا یه عبارت بهتر سرمایه انسانی که در مجموعه صنعت نفت به قصه ای پر غصه تبدیل گشته باید سخنرانی مدیران نفتی در جمع کارکنان، را نیز افزود که شاه بیت تمام متن سخنرانی شان به تقدیر و "به به و چه چه" از عملکرد خود و حلقه وابسته به خود ختم می شود .
لطفا کمی هم ما را ببینید!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در پی این موضوع جمعی از کارکنان پالایشگاه امام خمینی در نامه ای ادبیات بر زبان جاری شده مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در بازدید از شرکت شان را در خور این قشر ندانسته و گفته اند: در یکی از گرم ترین روزهای تابستان، پالایشگاه امام خمینی بعد از٣سال به بهانه ی افتتاح پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت در اراک میزبان جناب آقای کاظمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی کشور ,دکتر سمیع مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت و تنی چند از دیگر مقامات و مسوولان کشوری و استانی بود که البته باعث فخر و مباهات کارکنان و مسوولان پالایشگاه امام خمینی بود که از نزدیک ایشان را زیارت کنند . شرکتی که وظیفه سنگین تولید روزانه ی 16 میلیون لیتر بنزین پاک کشور را بر عهده دارد و با تامین 25 تا 30 درصدی نیاز روزانه ی کشور ,موجبات غرور و مانور مسوولان بزرگ و کوچک نفت را فراهم ساخته و می سازد ! همگی منتظر بودند تا مهندس کاظمی دست مریزادی خشک و خالی نثار همکاران خودش در این شرکت پالایشی کند و باعث دلگرمی آنها شود . نوبت که به سخنرانی این مقام ارشد نفتی رسید او از همه چیز گفت و از همه تشکر کرد جز از همکارانش در پالایشگاه امام خمینی شازند ! او در میان سخنانش چندین بار متوالی از بزرگ و کوچک استان و شهرستان تشکر کرد و حتی از مقامات بازنشسته و یا متوفای استانی یاد کرد و سخن گفت ,اما کوچک ترین اشاره ای به تلاش های شبانه روزی زیردستانش در پالایشگاه امام نکرد ! گویی فراموش کرده بود که در میان چه کسانی سخن می گوید ! گویی آموزه های دینی را هم از یاد برده بود ! ایشان به کلی حتی آیه "من لم یشکر المخلوق ,لم یشکر الخالق "! را نیز به راحتی فراموش کرده بودند .   درحیرتیم که آیا این چشم پوشی در اثر کهولت سن حادث شده و یا سهوا و در اثر خستگی بوجود آمده که ایشان حضور خود را در بین ما کارکنان احساس نکرده اند . جناب مهندس کاظمی! باید بگوییم امروز همکاران تان در بزرگترین پالایشگاه کشور که در فضای سنگین تحریم, ابرپروژه بزرگ نفتی کشور را کلید زده و به بار نشاندند ,از این بی توجهی جنابعالی بشدت نگران و ناراحت اند ! همکاران تان در پالایشگاه امام شما را به واسطه ی این قصور و یا تقصیر نمی بخشند ! ای کاش حداقل به سخنان دیگر سخنرانان گوش فرا می دادید . آنجا که هر یک از سخنرانان بر خلاف جنابعالی ابتدا روی سخن به همکاران خود داشتند و اصل سخنان خویش را به زیور تقدیر و تشکر و تبریک از همکاران زیر مجموعه ی خود مزین ساختند .   سوال همکاران تان از شما این است : آیا توقع یک تشکر خشک و خالی توقع بالایی است و یا خدای ناکرده شما به همکاران تان در زیر مجموعه  پالایش و پخش بی باورید و بی توجه اید؟! ولی ما در مقابل می گوییم: جناب آقای کاظمی واقعا دست مریزاد !   جمعی از همکاران تان در شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند اراک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ک.م
نادیده گرفتن نیروی انسانی رویه این وزارت نفت است.این که چیز بعیدی نیست.از استاد بزرگ مهندس زنگه یاد گرفته اند
mihsen
این که چیزجدیدی نیست دیگه عادت کردیم.فقط موندم چرااین چهارسال تموم نمیشه
احمد از ستاد پالايش و پخش
ژنرال كاظمي فردي اتاق نشين است كه اطلاعات طبقه بندي شده را آقايان خسرواني و محجوبي بدو مي دهند .
اشكال كار در بي اطلاعي ايشان از اوضاع پالايشگاه اراك است
رمضان م اراك
كاظمي اعتقاد ي به نيروي انساني ندارد اگر داشت كه بعد از 3 سال به اراك نمي آمد ؟
اميرعلي
تازه كاظمي متشرعينشونه اينطوره واي به حال بقيه ....
ن. ق از پالايشگاه اراك
جناب كاظمي
خداوند از حق الناس نمي گذرد .
ژست 16 ميليون ليتر بنزين و اعتبارات و امتيازات آن را مي گيريد و بر روي زحمت كشان اين پالايشگاه كه در شرايط تحريم و در نبود لايسنسور ها و وندورها اين پروژه بزرگ را راه اندازي كرده و در مدار نگه مي دارند ، چشم برمي بنديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اراكي
آقاي كاظمي لطفا خودتان باشيد !
کارمند نفت
متاسفم
ماهشهري
عجب !
هر روز با پديده هاي جالبي در نفت مواجهيم !
کنانی
ایشان به کلی حتی آیه "من لم یشکر المخلوق ,لم یشکر الخالق "! را نیز به راحتی فراموش کرده بودند .

چنین آیه ای در قرآن نداریم این یک ضرب المثل و کلام حکیمانه عربی است به روایتی نیز این یک حدیث است و نه یک آیه!!!