۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۵۳۶۹
همزمان با آتش سوزی پتروشیمی بوعلی صورت گرفت؛

سانسور خبر فوت یکی از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب

بعد از گذشت ۴۸ ساعت از اتمام عملیات اطفا حریق در برج پتروشیمی بوعلی سینا، فوت یکی از پرسنل شرکت نفتخیز جنوب، درست در زمان وقوع حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا امروز رسانه ای شد .
سانسور خبر فوت یکی از  کارکنان مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " . همزمان با وقوع حادثه آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی ، حادثه ای دیگر بر اثر ترکیدگی و آتش سوزی خط لوله ١٠ اینچ، حد فاصل خط انتقال ان جی ال ٤٠٠ و ان جی ال ٦٠٠ در منطقه نفتی مارون که ١٦ تیرماه رخ داده بود،  که متاسفانه شرکت مناطق نفتخیز جنوب با سانسور خبری مانع از انتشار خبر فوت یکی از پرسنل زحمتکش صنعت نفت شد . این در حالی است که در همه کشورها ، بحث سرمایه انسانی جزو اولین و با اهمیت ترین مسئله در سوانح حین کار می باشد اما متاسفانه فوت یکی از کارکنان نفتخیز جنوب کم اهمیت جلوه داده و به نوعی تحت الشعاع حادثه پتروشیمی بوعلی قرار گرفته است .  عدم اطلاع رسانی به موقع شرکت مناطق نفتخیز جنوب نشان دهنده بی اهمیت بودن سرمایه انسانی در این شرکت بوده چرا که عدم انتشار خبر و به نوعی سانسور خبری ، اوج بی مهری به نیروی انسانی است .    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارمند مناطق نفتخیز جنوب
با سلام
متاسفانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مورد بی اهمیتی به نیروی انسانی شهره شهر و یا بهتر بگوییم کشور هست. متاسفانه تمامی مدیران عامل این شرکت
نیروی انسانی را فقط بعنوان یک ماشین برای پیشرفت شخصی استفاده شده قرار می دهند
اختیار داری ... این چه حرفیه ...!!!؟؟؟ سر بیژن سلامت ...
محمد
البته ظاهرا اين فرد نيروي پيمانکار بوده است.اگرچه جان هر انساني عزيز است.صرفا جهت اطلاع