۰
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۰۰۶۲

شعار "مرگ بر آمریکا" در استان بوشهر ممنوع شد!

به گزارش نفت ما،این خبر عجیب را از قول سایت جهان نیوز بخوانید. یکی از شهدای حادثه منا در حالی وارد استان بوشهر شد که مورد استقبال با شکوه مسولین ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا قرار گرفت. پیکر پاک این شهید به شهرستان جم انتقال داده شد و مراسم تشییع با حضور مسولین استان، شهرستان ها و اقشار مختلف مردم انجام شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مردم شرکت کننده در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر می داند و این امر موجب واکنش برخی از مسولین آن شهرستان شده است.

یک منبع آگاه ضمن تایید خبر فوق گفت: یکی از مسئولان شهرستان، برخی از افرادی که شعار مرگ بر امریکا را سر می دادند فرا خواند و این عمل را محکوم کرد.

لازم به ذکر است در جای دیگری هم شنیده شده یکی از فرمانداران استان بوشهر به مسولان تحت امر تاکید کرده است که مراقب باشند در مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام فاجعه منا، کسی شعار مرگ بر آمریکا سر ندهد و با افرادی که این شعارها را سر می دهند برخورد جدی صورت گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


تاکی مرگ برامریکامیگویید؟دست وبازوبگشاییداگرمردجنگید.نه اختراعی ونه ابتکاری ونه حرف تازه ای....فقط بخوروبخواب ودعوا..
انسان بایدمشکل حل کندمشکل سازنباشد.گفتن مرگ برامریکافقط به محرکان زمان میدهد.
وقتی مامیدونیم عربستان یمن رامیکوبدوسلاح راایران به یمن میدهدپس رفتن به عربستان یعنی شهادت...یعنی درواقع ماجنگی علنی باعربستان داریم پس چه توقعی داریم که بارفتن به انجاامنیت هم داشته باشیم؟
ايرانى
كشته شدن حاجى ها در مكه چه ربطى به أمريكاداره. گنه كرد در بلخ اهنگرى به كابل زدندگردن مسگرى. راستى اسفالت كوچه ما خرابه مرگ بر أمريكا پول گازمون هم اين برج زياد اومده پس مرگ بر امريكا
حمید
مرگ گفتن بر امریکا تاوان ان برای ملت ایران تحریم هسته ای تحریم نفتی تحریم بانکی تحریم کشتی های باربری تحریم بیمه های بین المللی تعطیلی کا خانه ها بیکاری سرپرستان خانواده ها 35 سال است این شعارها رها میدیم خودتان قضاوت کنید مرگ سراغ کی امدسراغ ایران ،امریکا با تکنولوژی قدرتمندش نه تنها مرگ به سراغش نیامد بلکه از 35 سا ل پیش قوی تر شده با داشتن یک دپلماسی صحیح میتوانستیم نیروی هسته ای خود را داشته باشیم و شاهد هیجکدام از این تحریم ها نباشیم اما منطق چیز دیگری و عناد داشتن با امریکا چیز دیگر بالاخره باید یک چیزی در ایران باشه که در مساجد و راهپیمایی ها ملت ایران سرگرم کرد.
باید رابطه با امریکا به رای عموم گذاشته شود تا ببینند چند نفر موافق رابطه با امریکا هستند به نظر من بیش از 50 میلیون