۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۸۴۶۳

بانکرینگ روزانه ١٠میلیون لیتر نفت کوره

به گزارش نفت ما،میانگین بانکرینگ (سوخترسانی به کشتیها در دریا) نفت کوره دو سال نخست فعالیت دولت یازدهم، بیش از ١٠ میلیون لیتر در روز بوده است.
به نقل از سایت وزارت نفت،شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون به طور میانگین روزانه ١٠ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر نفت کوره به منظور سوخترسانی به کشتها بانکر شده است.

در این گزارش میزان بانکرینگ این فرآورده نفتی( نفت کوره) در هفت ماه پایانی سال ٩٢ (فعالیت دولت یازدهم) ١٠ میلیون لیتر و در پنج ماه پایانی دولت دهم نیز ٩میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر اعلام شده است.

برپایه همین گزارش، پارسال نیز میانگین بانکرینگ نفت کوره ١٠ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر بوده است.

مقایسه آماری ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در حوزه بانکرینگ با پنج ماه پایانی فعالیت دولت دهم،از رشد بیش از هشت درصدی این فعالیت (سوخترسانی به کشتیها) حکایت دارد.

بنابر گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در حوزه صادرات نفت گاز نیز عملکرد دولت دهم در پنج ماه پایانی فعالیت خود به طور میانگین حدود ٥٤٠ هزار لیتر بود و این مقدار در هفت ماه پایانی سال ٩٣ (فعالیت دولت یازدهم) به ٨٤٠ هزار لیتر رسید.

در این گزارش، صادرات نفت کوره در پنج ماه نخست امسال سه میلیون و ٥٢٠ هزار لیتر اعلام شده است که از رشد قابل توجه صادرات این فرآورده نفتی حکایت دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی