۰
۸
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۵۷
درخواست یک مدیر ارشد نفتی از مجلس؛

فعالیت مدیران دو تابعیتی در وزارت نفت را ممنوع کنید

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت توسط مجلس شورای اسلامی شد.
فعالیت مدیران دو تابعیتی در وزارت نفت را ممنوع کنید
به گزارش نفت ما ،بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت در مجلس شورای اسلامی شد. وی در بخشی از نامه سرگشاده خود امروز دوشنبه نهم شهریور ماه خطاب به آقای سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت در مجلس شورای اسلامی شد. به نقل از مهر ، در بخشی از نامه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آمده است: «تاکنون داشتن دو پاسپورت بر حسب قانون جرم محسوب نشده است. همچنان که بعضی از مدیران هنوز یک پاسپورت دارند و بعضی هم همچون بنده با عنوان مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که بیش از ۸۰ درصد تولید نفت کشور را در تعهد دارد هنوز پاسپورتی نگرفته‌ام.» در ادامه این نامه آمده است: «اگر جنابعالی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در آینده جرم بودن دو پاسپورتی را به تصویب رسانده و ابلاغ کنند، یقینا این مصوبه در وزارت نفت هم جاری‌سازی خواهد شد. » در بخش‌هایی دیگر از این نامه که در پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منتشر شده است، مدیرعامل این مجموعه عظیم نفتی درباره تحولات توسعه فازهای پارس جنوبی و افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از توان پیمانکاران و ساخت داخل، بدهی ۵۰ میلیارد دلاری وزارت نفت به بانک‌ها، مبارزه با فساد و جا به جایی برخی از مدیران نفتی در دوران وزارت بیژن زنگنه در نفت نکاتی را متذکر شده است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دکتر پیمان معروف
البته اینجانب با توجه به نوع حرفه و شغلی که دارم و بیشتر در جهت انجام خدمت به مردم عزیز هستم بسیار پیش آمده که حتی با شنیدن یا خواندن سخنان یک فرد بیماری روحی یا جسمی وی را تشخیص دادم که صد البته این امر بواسطه ی سالها تجربه بدست آمده..... اما امروز اگر بخواهم بطور اخص در مورد بیماری خانمان برانداز اعتیاد سخن بگویم که بسیاری از افراد و حتی برخی افراد دارای پست و عنوان را هم گرفتار کرده است باید بگویم که بسیار پیش آمده تنها با دیدن یک عکس به اعتیاد شخصی پی بردم و صد البته در نگاه علم پزشکی مدرن اعتیاد به هیچ وجه جرم نیست و فرد معتاد در نگاه پزشک یک بیمار است که باید درمان گردد و ما پزشکان هم با توجه به نوع اعتیاد و زمان مصرف روشهای درمانی متفاوتی را داریم و اما نکته ی مهتر از درمان جسم بیمار باید درمان روح بیمار را بعنوان یک پروسه حداقل 2 تا 3 ساله دنبال کرد..... از عوارض بیماری اعتیاد آنست که فرد در حالت نئشگی سخنانی را میگوید که موجبات لبخند دیگران و تبسم خاطر دیگران میشود که البته شاید در نگاه ظاهر ی امری پسندیده بحساب آید... مثلا ادعا کند که فلان دوستم که هوایم را دارد دانشمند است!!!!!! و یا سخنانی از این دست و با از بین رفتن نئشگی و یا حتی خمار شدن ممکن است قضایا صددرصد متفاوت گردند.... در هر صورت اینجانب بعنوان کسی که سالها در این زمینه کارهای درمانی جسم و روان انجام داده ام توصیه ام به افراد ی که به بیماری اعتیاد مبتلا هستند اینست که تنها راه درمان مراکز بازپروری علمی که زیر نظر پزشکان حاذق اداره میگردند میباشد و با شعار پاکی فقط برای امروز به درمان غول خانمان برانداز اعتیاد برویم....!!!!!!!!
متخصص اعتیاد و بیماریهای روانی از امریکا
اقای دکتر ک بالا نظر دادی : فک کنم اینهایی ک اعتیاد دارند ادمهای هستند گرفته و ادمهای ک در لاک خوشان هستند و همیشه جایی کزمیکنند افراد شاد و سرحال را با فرد معتاد اشتباه نگیرید لطفا از متخصص اعتیاد کمک بگیرید ... در کشورهای جهان سوم مردم ک شاد نیستند حداقل افرادی هم ک بنظر شاد میرسند انها را معتاد فرض میکنند .اشتباه است .
حقگو
سلام،،اقای مهندس عالیپور که صرفا به خاطر داشتن موقعیت و حفظ جایگاه کنونی خود اظهاراتی در مورد دفاع از اقای زنگنه نقل کرده اند به نکته اصلی جریان که قراراد ننگین کرسنت بود هیچ اظهار نظری نکرده اند و این قراراد اینقدر ننگین بوده که جای هیچ گونه دفاعی نداشته است.
دکتر پیمان معروف
خدمت جناب متخصص اعتیاد.......... از آمریکا سلام... چرا که در نوع تربیتی که در خانواده ی ما رایج است هنگام سخن گفتن با شخصی خاص قبل از هر چیزی و به حکم ادب سلام را واجب میدانیم.... اما در خصوص مطلبی که فرموده بودی خدمت مبارک عرض نمایم که این بدبخت بیچاره شادی اش کجا بود...!!!؟؟؟ ما که از ایشان تا کنون سر حال بودن را جز در ساعات نئشگی و آن هم با تحمل شنیدن آن پرت و پلاها جای دیگری ندیدم و سراغ نداریم...!!! شما که بقول خودتان در آمریکا تشریف دارید و ما جهان سومی ها را به بی دانشی متهم میکنید به بنده بفرمایید مجیز گویی و دستمال یزدی بدست گرفتن برای حفظ پست هم از خصایص ما جهان سومی ها هست یا نه..!!!؟؟؟ در هر صورت بنده به ولی نعمت جنابعالی سفارش کردم که چنانچه برای نجات خویش قصدی بر ترک نمودن دارد هر چه سریعتر خودش را به کمپ ترک اعتیاد < خانه ی سبز > که اتفاقا خود جناب مجیز گوی تملق کار خیلی هم خوب آدرسش را دارد خود را معرفی کند... در هر صورت چنانچه اصرار بیشتری بر روشنگری ادعای بنده دارید من مشکلی ندارم فقط کافیست به این نظر بنده پاسخ دهید تا این بار بنا بر روش همیشگی ام با مستندات بیشتری خدمت جنابعالی و ارباب مجیز گویت برسم و صد البته در نظر دکتر معروف اعتیاد بیماری ست و نه جرم.....!!!!!!!
حقگو
برادرعزیزم جناب آقای عالیپور من ازهمین حالا پست جدیدت که یا مداح وستایشگر ویا جای سلبعلی کریمی خواهی نشست تبریک میگویم ، راستی خوب کاری کردی که به قضیه ی کرسنت و .......اشاره نکردی . راستی توکه هشتاددرصد تولیدات ومسئولیت نفت رو به عهده داری چرا زنگنه ؟؟!!!
خودت تااونجای که من میدانم وافرادزیرمجموعه ات میگن متبحر واستادتر وفنی تر ازخودت تو نفت وجود نداره . خواهشن نامه ی سرگشاده ی بعدیت حتماً بحث وزیرشدن خودت باشه مگه از بقیه چه  کم داری؟ تازه ازهمه ی اوناهم سری
تومیتونی نامه ی سرگشاده بنویسی ولی اونا چی ؟ هرچه دیدم نامه هاشون سربسته بودن خلاصه یادت نره فقط به وزارت فکرکن.
مسلم
سلام بیژن عالیپور
آقا خطابت نمیکنم چون لفظ آقا باری دارد و خطاب شونده به این لفظ باید صفاتی داشته باشد که در تو دیده نمیشود پس به بیژن بسنده میکنم گرچه این نام را شایسته ات نمیدانم بگذار با مجیز گوی هشتاد درصدی دانشمند شناس ... به دست صدایت کنم
آخر بنده ناچیز و حقیر مگر این میز و صندلی چقدر ارزش دارد که همه چیز را ....

پاسخ:
جناب آقای عالی پور هم دارند فریبی را می خورند که جناب آقای خادمی در حفاری شمال خوردندو آنهم نامه نوشتن به نمایندگان محترم اهواز که سعی دارند در مجلس آینده بمانند و پول نیاز دارند به ایشان قول داده اند که سعی خواهندد کرد مقام بالاتری برای ایشان بخواهند کما اینکه مقام فعلی را هم مدیون همین نمایندگان محترم هستند.
احمد
بیژن فکر نمیکردم همچین ادمی باشی