۰
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۲۷۳۲۰

استیضاح«وزیر نفت» کلید خورد

به گزارش نفت ما ،رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر نفت با 40 امضاء هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس می‌شود.   شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز و باوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  ، در رابطه با آخرین اخبار از موضوع استیضاح وزیر نفت در مجلس گفت: استیضاح وزیر نفت همچنان پیگیری می‌شود. وی افزود: موضوع استیضاح وزیر نفت به دلیل مسائل مربوط به حواشی توافق ایران و گروه 1+5 کمی به تاخیر افتاد که مجددا این استیضاح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس در ادامه تصریح کرد:به احتمال زیاد استیضاح وزیر نفت هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد. موسوی در پایان تاکید کرد:در حال حاضر پای درخواست طرح استیضاح وزیر نفت را 40 نماینده امضاء کرده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


در کابینه اقای روحانی سه وزیر نفت صنایع معادن تجارت واموزش وپرورش واقعا نمونه وپدیده اند .....
انشالا که استیضاح بشه بره وزیرمحترم. و جانشین ایشون بیشتر به فکر نیروی انسانی باشه
کرسنت سرانجام کار دستش داد؛امیدوارم
سيد اسماعيل حسيني
بنام ویادخدا وبرای خدا.

مشكلات منابع انساني شركت هاي.نفت. پتروشيمي .پالايش.گاز.تابعه وزارت نفت.به ترتيب ذيل ميباشد.اين مشكلات طي دوسال به كليه مسئولين گفته شده است.ولي هيچگونه اقدامات عملي صورت نگرفته است.
.عدم تناسب حقوق ومزایا وارتقاء شغلی باسنوات معتبرخدمتی وآموزش های عمومی وتخصصی گذرانده شده.عدم توجه به نگرش ودخالت سلیقه ای مدیران درارزشیابی سالیانه وارتقاء شغلی.عدم توجه به ارتقاء شغلی ایثارگران.عدم توجه به یکسان سازی قوانین ومقررات ایثارگران ورفع تبعیض وبی عدالتی بین این عزیزان درقوانین ومقررات.عدم اجرای طرحهای.طبقه بندی مشاغل کارمندان.طرح آموزشی پودمانی.طرح کارهای سخت وزیان آور.وعدم توجه به نظم وانضباط کاری واداری درقوانین ومقررات.عدم بروزرسانی برنامه ششم منابع انسانی.عدم اجراي دستورالعمل مناطق عملياتي .عدم اجرای نظام آموزش های ضمن خدمت.عدم اجرای کامل ودقیق بخشنامه 2727.عدم اجرایی مواد 27و65 آئیین نامه خدمات رسانی به ایثارگران. عدم اجراي سندراهبردي رزمندگان. عدم توجه به ساماندهی کارکنان موقت وقراردادی ومعین.با توجه به محدویت سازمانی عدم توجه به تعداد شناورهای گرفته شده کارکنان درتبه بندی واعطای امتیازات ومزایا.عدم توجه به افرادتحت تکفل کارکنان.عدم توجه درقوانین ومقررات به کارکنان نوبتکاروطرح اقماری.عدم بازنگری واصلاح قوانین ومقررات درجهت ایجادانگیزه ورضایت مندی کارمندان ورفع تیعیض وبی عدالتی وترویج فرهنگ ایثار وشهادت.وتوجه به سوابق خدمتی وسوابق آموزشی وسوابق ایثارگری.ونظم وانضباط کاری واداری.عدم توجه به مسائل خدمات درمانی کارکنان صنعت نفت.عدم توجه به آلودگی های محیط کاروزندگی کارکنان.عدم نظارت وتوجه برشرکت های واگذار شده به بخش خصوصی.(البته خصوصی نیست ودولتی است.)
به اميد اينكه هرچه زودترمشكلات منابع انساني وزارت نفت حل شونند.باادب واحترام وتشكر فراوان.
روز شان به وزيرمحترم نفت نمي رسدتنهاشعاراين نماينده محترم است
به نام خدا
در اینکه دوران آقای زنگنه با بیشترین فشار مالی و روحی و روانی بر پرسنل همراه بوده هیچ شکی ندارم . در بازدید رئیس جمهور محترم از وزارت نفت در اوایل کار دولت آقای جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت در حضور وزیر از پائین بودن حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت صحبت کرد و خواستار تعدیل حقوق شد . در همان روزی که یک نفر مقابل وزارت نفت خود را به آتش کشید و معلوم هم نشد مشکلش چه بود . از آن تاریخ دو سال گذشت تا دولت مصوبه تعدیل حقوق نفتی ها را صادر کرد و این مصوبه توسط آقای وزیر نفت وتو شد و معاون ایشان که دم از پائین بودن حقوق می زد دم بر نیاورد .
واقعیت این است که نگاه وزیر به پرسنل به چشم نان خور اضافه است . این را می شود از دستورات استخدام ممنوع وی فهمید وگرنه صنعت نفتی که بنا دارد بعد از تحریم سهم خود را از بازارهای بین المللی پس بگیرد چرا نیازی به نیروی کار ندارد ؟ پاسخش را در ملاقات آقای فابیوس با وزیر نفت جستجو کنید . خوشحالی و استقبال وزیر از ورود توتال وصف ناشدنی بود . توتال یک اسم است به همراه آن تمام صنعت نفت برون سپاری می شود و کاری نمی ماند که بنده و شما انجام دهیم .
شیخ الوزرا از وزات اشباع شده . کسی که از وزارت اشباع شده خود را کارشناس ترین آدم برای نظر دادن می داند و حالا نظرش این است که صنعت نفت نیازی به سرمایه انسانی ندارد . پس سرمایه را صرف انسانها نمی کند که این پول حرام کردن است . آقای وزیر چند نفری که دور و برش هستند را می بیند . آنها و خانواده های آنها را . آنها هستند که نفت را می چرخانند و فک و فامیل و ایل و تبارشان صاحب تدبیر و صلاحیت هستند و می توانند مشاغل کلیدی نفت را تصاحب کنند . آقای وزیری هامانه هم نشسته که برای غیرقانونی ها مجوز بدهد . بچه ای بی تجربه با پایه 12 بنشیند روی سمت A و ریاست کند ، فامیل فلان مدیر بشود رئیس فلان بخش از فلان شرکت مهم . آن وقت مدیران با تجربه بروند و گوشه ای بنشینند . این است شایسته سالاری در نفت امروز ! اما دوستان از این استیضاح هم چشمم آب نمی خورد .
انتخابات در راه است . مثل استیضاح وزیر راه که آقایان نمایندگان فقط عربده می کشیدند که ما در مقابل جامعه مظلوم فرهنگیان مسئولیم تا رای جمع کنند این استیضاح هم انتخاباتی است البته با دو هدف مشخص . هدف اول جمع کردن رای آن هم در حوزه های خوزستان به طور اخص . دومین هدف از این استیضاح بدهکار کردن وزیر است برای روزهای بعد از انتخابات . وزیر نفت به دانه دانه نمایندگانی که به او رای اعتماد مجدد می دهند بدهکار می شود .اگر این عزیزان خدایی نکرده موفق به راهیابی به مجلس نشوند از این بلیط استفاده می کنند و به وزارت نفت می ایند و آقای زنگنه بدهی خود را به آنها ادا می کند و پستی کلیدی به ایشان می دهد . این است سرنوشت این استیضاح . فردا در راه است ببینید .من مرده و شما زنده .
علي
بايد قبول كنيم وزير نفت آقاي زنگنه در بدترين شرايط سكان نفت را بدست گرفتند . و بسيار پخته عمل كردند و مقابل كسانيكه بدنبال منافع شخصي بودند ايستادند و تا حدود قابل ملاحظه اي اين صنعت را به مسير درست خود هدايت كردند . نبايد توقع داشته باشيم با حجم نابساماني ايجاد شده بدليل نادانم كاري و ضعف مديريت در گذشته همه چيز بسرعت اصلاح ميشود. حداقل تعدادي از اين آقايان نماينده چون نتوانستند اعمال نفوذ كنند و مديران مورد نظر خود را منصوب نمايند. كه البته اين اتفاق هم افتاده ولي بدنبال سهم خواهي بيشتري هستند.و يا وزير را منصوب به اصلاح طلبان ميدانند قصد دارند با اين ترفند اراده وزير را در راه انجام اصلاحات بيشتر تضعيف كنند.من فكر ميكنم ايشان منافع ملي را در سرلوح كار خود دارند.
علی رضا
علی اقا با عرض معذرتکاملا در اشتباهی