۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۴۷۴۴

نتیجه مزایده چهارم پرسپولیس و استقلال فردا اعلام می شود

به گزارش نفت ما،مشاور سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه نتایج مزایده سرخابی ها فردا (چهارشنبه)اعلام خواهد شد، گفت: قرار است استعلام ها و صورتجلسه هیات واگذاری امروز (سه شنبه) به سازمان خصوصی سازی برسد.

سیدجعفر سبحانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام اینکه نتایج مزایده چهارم سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس تا فردا اعلام خواهد شد، افزود: به احتمال زیاد نتایج استعلام ها و صورتجلسه امضا شده سه وزیر عضو هیات واگذاری به سازمان خصوصی سازی خواهد رسید.

مشاور سازمان خصوصی سازی، افزود: بر این اساس به احتمال زیاد نتایج مزایده فردا تا پیش از ظهر در نشست خبری به اطلاع خبرنگاران برای اطلاع رسانی عمومی خواهد رسید، این در حالی است که به دلیل آنکه سازمان خصوصی سازی نسبت به اینکه در اعلام زمان نتیجه مزایده بدقولی نکند، زمان نهایی اعلام نتایج را به فردا موکول کرده است.

وی ادامه داد: در عین حال، با توجه به بازی امشب تیم پرسپولیس با الهلال به دلیل اینکه حاشیه سازی نشود، اعلام نتایج به فردا موکول شده است.

در همین حال میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی نیز اعلام کرده که جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فردا (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.

در حالی که قرار بود روز گذشته (دوشنبه) جلسه اعلام نتیجه مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شود اما این جلسه در لحظات آخر لغو شد.

با اعلام عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی یکی از مراجع امروز پاسخ کتبی خود را در مورد اهلیت خریداران پرسپولیس و استقلال اعلام می کند اما به خاطر اینکه امشب پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان می رود نتیجه مزایده چهارم سرخابی های پایتخت فردا (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی