۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۴۶۳۸
در پی انتشار خبر پناهنده شدن یک مجری تلویزیون؛

توضیحات هادی زنوزی درباره خبر پناهنده شدنش

در پی درج خبری تحت عنوان اینکه یکی از مجریان صدا و سیما و مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران پناهنده آمریکا شده هادی زنوزی اصل توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است .
توضیحات هادی زنوزی درباره خبر پناهنده شدنش
 1- برخلاف ادعای نگارنده هیچ‌گونه شایعه‌ای درباره اینجانب به گوش نرسیده و بنده در سه سال اخیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان کارمند دولت مشغول به کار بودم و تمامی سفرهای خود را نیز به اطلاع مسئولان مربوطه رسانده‌ام.

2- در سال 2011 بنده حدود 10 ماه در آمریکا زندگی کردم و می‌توانستم به زندگی و کار در آمریکا ادامه دهم اما ترجیح دادم به ایران بازگشته و در محل کار قبلی خود خدمت کنم لذا برخلاف خبر منتشره، من هیچگاه مجبور به بازگشت به ایران نشده‌ام.

3- اینجانب در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار هستم، در سن‌دیه‌گو زندگی می‌کنم و حتی یک بار هم محل رادیو ایران را ندیده‌ام. ارتباط بنده با مدیریت محترم اتاق خبر رادیوی مذکور تنها از طریق تلفن بوده و از دو هفته قبل روزانه 3 دقیقه مجموعه‌ای از اخبار ورزشی را تهیه، با تجهیزات شخصی در منزل ضبط می‌کنم و برای پخش از طریق ایمیل به شخص مدیر اتاق خبر ارسال می‌کنم.


4- با توجه به مرخصی گوینده محترم اخبار بامدادی رادیو ایران در چند روز گذشته و شرایطی که برای گوینده جایگزینشان ایجاد شد، از من خواسته شد در صورت امکان اخبار بامدادی را به صورت ضبطی تهیه و ارسال کنم که به شرط تهیه و ویرایش اخبار توسط خودم، اجرای غیرحضوری برنامه‌های خبری بامدادی به مدت 3 روز را پذیرفتم.

5- در خبرهایی که در 3 روز گذشته توسط اینجانب تهیه و قرائت شد هیچ‌گونه سوگیری سیاسی خاصی وجود نداشته و تنها اصالت خبر مد نظر بوده است. در ضمن هیچ‌گونه خبری فراتر از خطوط قرمز مورد اعتقاد اینجانب قرائت نشده و هیچ‌گاه نخواهد شد.

6- جهت اطلاع خوانندگان محترم، تخصص بنده مدیریت رویدادها، برگزاری نمایشگاه‌ها و دیگر امور مرتبط با روابط عمومی است و گویندگی همواره شغل دوم من محسوب می‌شده است. در ضمن من به طور دائم به آمریکا مهاجرت نکرده‌ام و در این کشور و ایران به فعالیت‌های تخصصی خود ادامه خواهم داد.

7- به نظر می‌رسد قرار دادن نام اینجانب در کنار همکاران سابق عزیزی که تفکرات دیگری دارند و مسیر دیگری را برگزیده‌اند، نوعی غرض‌ورزی یا شاید تصور اشتباه نگارنده محترم خبر باشد زیرا اینجانب هیچ‌گاه حاضر به همکاری با رسانه‌های سیاسی خارج از کشور نشده‌ام و هیچ‌گاه نیز نخواهم شد.

8- در پایان از همه عزیزانی که نسبت به اجرای بنده اظهار لطف کرده‌اند بسیار سپاسگزارم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی