۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۱۶۱۳۲
یک ساعت قدم زدن روی اعصاب مخاطبان آشنا به نفت، چرا؟

وزیر نفت در مقابل سوالات آماتور یک مجری

برنامه شب آفتابی شبکه تهران، چهارشنبه شب به برنامه ای عذاب آور برای مخاطبان آشنا به صنعت نفت تبدیل شد چرا که یک ساعت وقت برنامه در حضور وزیر نفت به سوالاتی سپری شد که نشانه ای بارز از کم اطلاعی مجری مشهور آن بود.
وزیر نفت در مقابل سوالات آماتور یک مجری
به گزارش نفت ما ،برنامه شب آفتابی شبکه تهران، چهارشنبه شب به برنامه ای عذاب آور برای مخاطبان آشنا به صنعت نفت تبدیل شد چرا که یک ساعت وقت برنامه در حضور وزیر نفت به سوالاتی سپری شد که نشانه ای بارز از کم اطلاعی مجری مشهور آن بود.
برنامه شب آفتابی با اجرای مسعود احمدی افزادی همه هفته چهارشنبه شبها روی آنتن شبکه تهران می رود و به دلیل حضور میهمانان مشهور در آن مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. احمدی افزادی تهیه کننده و مجری این برنامه پیش از این مدیر کل اخبار شبکه جام‌جم، مدیرکل ارتباطات مرکز پژوهش‌های صدا و سیما و عضو هیئت علمی دانشکده صدا و سیما بوده است. او هم اکنون به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در کنار اکبر ترکان هم حضور دارد. احمدی افزادی رییس دانشکده خبر و فرزند عفت شریعتی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی است. در برخی از برنامه ها، عدم اطلاعات کافی احمدی افزادی موجب شده برخی پرسشهای مطرح شده توسط او بسیار عجیب و نامناسب ارزیابی شود. این روند در برنامه چهارشنبه شب با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت به اوج خود رسید و طرح سوالات اشتباه که حاکی از اطلاعات ناقص او بود موجب شد از وقت یک ساعته این برنامه به نحو مطلوبی استفاده نشود و همچون سوهانی روی اعصاب بینندگان تلویزیونی آشنا به حوزه نفت عمل کرد. افزادی که حتی نمی دانست پارس جنوبی میدان مشترک ایران با کدام کشور است یا نمی دانست که وقتی وزیر نفت سخن از افتتاح فازهای ۱۲ و ۱۵و ۱۶ به زبان می آورد، منظور میدان گازی پارس جنوبی است، در سایر بخشهای برنامه نیز اطلاعات ناقص خود را در حوزه نفت به رخ کشید. طرح موضوع مخالفت زنگنه با احداث خط لوله انتقال گاز به پاکستان که با تکذیب و ابراز تعجب از سوی وزیر نفت مواجه شد، محاسبه اشتباه آمار و ارقام در مورد میزان بودجه مورد نیاز برای توسعه صنعت گاز، ذکر آمار اشتباه درباره میزان عقب ماندگی ایران از قطر در حوزه گاز با معیار میلیارد دلار که با ابراز شگفتی زنگنه مواجه شد، طرح موضوع ترس رییس دفتر زنگنه از وزیر که با پاسخ وزیر مواجه شد، بی اطلاعی نسبت به میادین مشترک ایران با همسایگان که در چند مورد زنگنه مجبور به اصلاح آن شد، ارایه اطلاعات نادرست در مورد میزان تولید نفت ایران در مقاطع مختلف و حتی در مورد کشورهای عضو اوپک، همگی از جمله اشتباهات مجری برنامه شب آفتابی بود که در نوع خود بسیار عجیب است. از فردی که خود رییس دانشکده خبر و مدیر روابط عمومی یک ارگان مهم دولتی است انتظار می رود پیش از انجام مصاحبه ای در یک برنامه زنده، اطلاعات خود را لااقل در مورد موضوعات بدیهی آن حوزه افزایش دهد تا اینگونه در یک برنامه زنده به ارایه اطلاعات نادرست نپردازد. منبع:نکونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احتمالانفتی ها ، مجری را خریده بودند