۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۶۷۵۰۹

پاسخ شرکت ملی گاز ایران به خبر نفت ما

هیچ یک از کشتی های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران در ۶ ماهه اخیر تحت تحریم قرار نگرفته است و یادآور می‌شود عملکرد صادرات شرکت ملی گاز ایران تحت نظارت مراجع ذیصلاح می باشد. 
پاسخ شرکت ملی گاز ایران به خبر نفت ما
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، عطف به درج خبری با عنوان" 500 میلیون دلار ال پی جی چگونه نابود شد!؟ 6 فروند کشتی بزرگ سایز چگونه تحریم شدند!؟" در مورخ 25/06/1403 در آن رسانه محترم‌، ‌توضیحات این شرکت جهت انتشار در آن رسانه طبق قانون مطبوعات، ارسال مي گردد.  
به استحضار می رساند روند صادرات گاز مایع (وسایر فرآورده های گازی) به رغم شرایط دشوار و غیر متعارف ناشی از تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران، به لطف الهی با تدبیر و همت کارکنان متعهد و متخصص شرکت ملی گاز ایران، طبق برنامه های مصوب و تعهد شده، بر اساس مکانیزم و فرآیندهای شفاف و رقابتی بازاریابی، در حال انجام و تحقق است.
هر چند دوره زمانی مورد نظر در خبر مشخص نشده است، اذعان می‌دارد هیچ یک از کشتی های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران در 6 ماهه اخیر تحت تحریم قرار نگرفته است و یادآور می‌شود عملکرد صادرات شرکت ملی گاز ایران تحت نظارت مراجع ذیصلاح می باشد.
در پایان روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ضمن استقبال از نقد و نظرهای سازنده، منصفانه و خیرخواهانه رسانه ها، انتظار دارد اصحاب رسانه در نشر و بازتاب اخبار دریافتی، به ویژه در شرایط خاص تحریم های بین المللی، با دقت نظر بیشتر اظهار نظر فرمایند.
روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی