۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۶۷۱۹۹

شمارش معكوس براي تغييرات مديريتي در سامانه هوشمند سوخت

پیش از هر تصمیم یا اقدامی در خصوص بنزین، می بایست سامانه هوشمند سوخت به روز رسانی شده و اختلالات آن برطرف شود.
شمارش معكوس براي تغييرات مديريتي در سامانه هوشمند سوخت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،پس از انتقادات معاون اول رئيس جمهور از اختلالات پيش آمده در سامانه هوشمند سوخت طي دو سال گذشته، به نظر می رسد مديرعامل پالايش و پخش برنامه ویژه ای برای سامانه هوشمند سوخت در سر دارد که در پی آن احتمالا به زودي شاهد تغييرات مديريتي در اين سامانه باشيم.
محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه وزرای نفت دولت سیزدهم و چهاردهم، نسبت به حملات سایبری به سیستم توزیع بنزین در کشور واكنش نشان داد و گفت: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد؛ حمله سال دوم هم عین سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید؛ از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به طور جدی دنبال کند.
پس از اين اظهارات و تحرکات روزهای اخیر به نظر مي رسد معاون وزير نفت برنامه هاي جدي در خصوص بهبود وضعيت سامانه هوشمند سوخت و ايجاد تغييرات مديريتي در اين مجموعه را دارد.
 باتوجه به اظهارات قیمتی در مورد بنزین در روزهای اخیر از سوی رییس جمهور و معاون وی شنیده می شود،  نکته ای که اهمیت دارد آن است که نظر به قدمت تکنولوژی سامانه موجود، اجرای سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی بصورت همزمان قابلیت  اجرایی ندارد و بدون ایجاد زیرساخت بروز که معاون اول رئیس جمهور هم در آیین معارفه وزیر نفت به آن اشاره داشت، امکان تحقق اجرا سیاست های دوبعدی در مورد بنزین ممکن نخواهد بود.
از این رو پیش از هر تصمیم یا اقدامی در خصوص بنزین، می بایست سامانه هوشمند سوخت به روز رسانی شده و اختلالات آن برطرف شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی